2007年5月30日 星期三

薑蔥墨魚仔




超市見到墨魚仔好抵,買咗一包返去試吓煮!
網上搵唔到食譜,只係得"墨魚麵"嘅煮法! 好無奈!


見有個薑蔥汁食譜,就借黎用吓啦! (原譜係整牛柏葉架!!)
個汁好正呀!超好味!用黎撈飯一流!
碟餸好快清晒!成功!


材料:墨魚仔、薑絲、蔥絲
獻汁:蠔油1湯匙、鹽半茶匙、生粉1湯匙、清水1湯匙、胡椒粉、麻油少許


做法:
1. 墨魚仔洗乾淨滴乾水,焯熟備用。
2. 燒熱鑊落兩湯匙油,爆香薑絲。
3. 蔥絲、墨魚仔整落鑊,落芡汁快炒即可。

唔好意思,忘了網址! 如知道,請告訴我!

13 則留言:

  1. 好想食呀! 特別係D 薑蔥絲呀!(這是個人偏好!)

    回覆刪除
  2. 我怕食墨魚仔...個咀...好古怪!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈~~~我再一次答咀!!!!真多事~~ 你呢個我有啊................... http://hk.myblog.yahoo.com/useless-im/article?mid=461&fid=10 不過我係煮魷魚仔............同埋我煮出黎個個係幾乾身下o架!!!!即係得小小汁"賴"住係d魷魚到架炸!!!

    回覆刪除
  4. Stweetcat : 我有少少驚食 燈色醬 嗰d 八爪魚仔 (超市買嗰d冷盤!),好似食佢個腦咁!

    回覆刪除
  5. little four : 我好奇怪,平時唔食蔥嘅,食麵唔 走青 我會好想死咁! 不過有d菜式,例如薑蔥雞翼,我就食到 "lam lam脷", 可能係煮熟咗啩?! 所以去街市買菜我通常都 唔駛 搭埋蔥!

    回覆刪除
  6. .亞嘉. : 唔多事! 我想整d大嘅魷魚呀! 切開一圈圈然後炒,你有冇咩 汁料/煮法 好介紹呀??(但唔想炸喎!) 我d墨魚仔都 縮咗水 ,細粒得滯! 我睇咗係篇blog,下次應該會好d!

    回覆刪除
  7. 大蚊:  我諗d個薑蔥墨魚仔應該會好好味ga!!!! 雖然材料簡單, 但係當薑和蔥嘅配合, 就會產生化學作用, 令到本身嘅食物發揮得更好!!!

    回覆刪除
  8. 施家House : 你講得好啱! 就係個 化學作用 呀! 一諗起 薑蔥炒蟹... 嘩!太美味了!!!!不過我唔識整......

    回覆刪除
  9. 正呀.. 要多d葱呀..

    回覆刪除
  10. 傑他他老伯 : 原來你係 葱怪 ~~~~ 我琴晚 發夢 去街市買葱,收我 2蚊 呀! 我後尾講價講到 1蚊 囉........哈哈~~~

    回覆刪除
  11. 好正喎!!!!! Heheheh, 又學到個快靚正食譜~

    回覆刪除
  12. Natalie : 冇錯! 快靚正呀! 而且係 百搭汁 ,配乜都好好味!

    回覆刪除
  13. 我自己做個把墨魚仔加金銀蒜(蒜蓉用油炸加小小鹽,雞粉,最後油還熱的時候加入生的蒜﹞墨魚仔蒸熟後加姜葱絲加滾油加甜豉油。
    [版主回覆12/09/2007 01:17:00]金銀蒜? 又幾得意喎! 希望我可以整得到!
    謝謝你廚男!

    回覆刪除