2007年5月2日 星期三

菲林芝麻卷


久遺了的菲林,久遺了的芝麻卷......


細個時好鍾意食芝麻卷! 覺得好得意~~不過已經好多年冇食過~~~~
之前整芝麻芝士蛋糕剩低咗芝麻粉,所以一見到個食譜就蠢蠢欲動喇~~~~~~(為食貓食譜呀~)
由於我用芝麻粉,唔駛磨芝麻,咁就簡單好多!
唔算難整,但好疑惑d粉好似唔係太溶......打定輸數,諗住整唔到架喇!
試吓蒸一蒸佢,蒸出黎又ok喎! 個樣都幾夠烏黑,heehee~~~
我冇長方型蒸盤,用方型保鮮盒都得喎!

大獲好評~~芝麻味好夠~~haha~~~

24 則留言:

  1. 真係整得好靚喎。

    回覆刪除
  2. 芝麻卷我鍾意呀! 上次我個 friend 都整過,不過好似唔夠你果d咁烏黑咁既~!? @@

    回覆刪除
  3. pandayan : 歡迎光臨~得閒多d黎坐吓! 仲有多謝你嘅讚賞!

    回覆刪除
  4. 大蚊, 你筒菲林好靚仔呀 ! I'm loving it

    回覆刪除
  5. 魔鬼之料理達人 & gemini : 多謝多謝! 我都好鍾意食架! 不過其實我整得幾厚,記憶中齋鋪d芝麻卷係好薄嘅,可以捲多幾個圈,質感正d!

    回覆刪除
  6. Cherie.果子 : 我都唔知點解,可能係隻芝麻/芝麻粉嘅問題? 又或者係我蒸得塊皮太厚,積得多d芝麻所以黑d? 記住底嗰面向外捲,"令" d 咁咪靚d囉!

    回覆刪除
  7. ※※※PUCCA※※※2007年5月3日 上午9:32

    這是一個很令人懷念的點心,令我也蠢蠢欲動

    回覆刪除
  8. FUNPUCCA : Go! Go! Go! 唔難整架 ! 而且個過程都幾好玩架 !

    回覆刪除
  9. 請問如果用保鮮盒steam, 咁係唔係一次先可以steam到一條, 請問有冇個盒個樣睇睇,謝

    回覆刪除
  10. RX : 我個盒約莫係6" x 6" 嘅正方型盒, 相要星期一晚先 upload 到俾你睇! 我一共分咗4次蒸,蒸完每塊芝麻皮係 6" x 6",跟住一分為二變咗做2塊 6" x 3" 嘅皮,每塊捲成一條芝麻卷 (相裡面個size),即係一份材料我一共整咗 8 條芝麻卷! 人地話捲咗好難切,所以最好預啱個闊度先捲埋佢!

    回覆刪除
  11. RX : 膠盒嘅相喺 呢度 ~~~請睇睇~~~

    回覆刪除
  12. click入去睇唔到, 不過琴日我試整, 勁難食..

    回覆刪除
  13. RX : 我都唔知點解睇唔到,你 CLICK 入我個相簿其實都有架~~ 係咪好苦? 定係太厚?

    回覆刪除
  14. 我覺得係太厚, 太硬.????? 但係我已經薄薄一層去stream, 唔知點解都係咁, 唔知關唔關個蒸盤事呢, 我用焗爐盤焗.

    回覆刪除
  15. RX : 我又覺得末必係蒸盆嘅問題,會唔會係過咗火呢? 同埋要熱食喎! 凍咗硬晒唔好食架!

    回覆刪除
  16. 妳好叻丫 !  我上次果 d 厚到卷唔到丫 !

    回覆刪除
  17. carlo : 你好呀! 我諗都係撞彩整得好啫...你睇我其他日子嘅blog,好多 烏龍嘢 架~~~ 你一次唔好落咁多 芝麻漿 ,整薄d就ok架喇! 佢質地比較" un ",唔會咁易穿! 加油呀!

    回覆刪除
  18. 大蚊 , ok 我去睇 sin  , thank you !

    回覆刪除
  19. carlo : 多謝你賞面! 得閒上黎坐多d!

    回覆刪除
  20. hi, 多謝你黎睇我既部落格.你係煮食能手呢 . 芝麻卷整得好靚,講起黎我都好耐無食過了

    回覆刪除
  21. 阿丸 : 唔駛客氣! 我係新手黎架!整嘢食真係好好玩~整得好味整得靚嘅時候好有成功感呢! 得閒多d上黎坐吓啦!

    回覆刪除
  22. 可以講下點整嗎?

    回覆刪除
  23. 豬波仔 : 係跟貓網整架!--> (click) 建議你睇埋個 討論區 ~好多tips 架!

    回覆刪除