2007年5月19日 星期六

菠蘿椰香凍餅


 


道歉啟示:
游,對唔住! 我連你生日都記錯! 抵打......補番一句"生日快樂"俾你!


上回提要: 諗住送個俾菠蘿椰香蛋糕俾朋友慶祝生日,整得唔靚而家要整另一個,但
時間有限......究竟成唔成功呢??
有了蛋糕浮面嘅經驗,今次用番餅底穩陣d!
 

椰子mousse 好滑,我整幾次mousse 最滑今次!
冇時間,整得好趕,用咗快速急凍法,即係擺落冰格! 不過啫喱會變咗網狀好樣衰,只可以擺一陣!
個樣ok架!可惜因為一d意外,個面嘅啫喱唔凝固,最後壽星仔食到同見到嘅只係椰子嗰 part,真係好失敗......
真係唔掂......

3 則留言:

  1. d?蛋糕浮面? 我又未試過喎…

    回覆刪除
  2. 蠍 : 蛋糕浮面 我試過 2 次,都係整 mousse 時發生嘅 ! 我諗通咗,係 d 漿唔夠 ” 傑 ” ,個蛋糕不單止承唔起 d mousse 漿,反而 吸收 晒個漿,然後慢慢浮上黎 ! 呢個時候差唔多 certify 架喇 !   因為 mousse 已被蛋糕吸收晒,攞唔番出黎 !   就算咁好彩冇浮面,蛋糕照樣吸收 mousse ,食落去好似 發水麵包 嘅質感,濕立立,唔多好食 !   有諗過點解決,就係整完個 mousse 漿唔倒落模住,等佢凝固得七七八八先倒,不過個 timing 好難 catch ,可能要等 幾粒鐘 !

    回覆刪除
  3. 我都係D蛋糕 浮面呀...唔知點算.又索哂d mousse....但點解出面個d mousse都可以用蛋糕既?
    [版主回覆02/02/2010 00:36:00]係 d 漿唔夠 ” 傑" !!!

    回覆刪除