2007年5月22日 星期二

粉絲雜菜煲

 
整吓雜菜煲,唔駛成日買包小棠菜返黎炒咁悶!


加埋粉絲, 好味!
一大鍋菜, 食足3 餐!
雖然冇個瓦煲,但都可以叫雜菜煲啩??!
又可以倒落d飯度當湯飯,都幾好味!
食譜
材料:
蒜蓉、粉絲、津白、冬瓜、洋蔥、秀珍菇、小豆卜、清雞湯2碗。
做法:
1.浸粉絲,蔬菜切粒。
2. 爆香粉絲、洋蔥。
3. 將所有蔬菜放入,炒均勻後加清雞湯。
4. 滾後放粉絲,加鹽、胡椒粉、糖、蠔油調味,用生粉水勾芡。
食譜自: 自己

11 則留言:

  1. 我睇到都覺得好好味喎

    回覆刪除
  2. 車厘豬 : 呢個餸真係簡單又好味呀! 有乜材料擺晒落 去就ok!

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年5月23日 上午9:27

    好豐富喎

    回覆刪除
  4. Sing & FUNPUCCA : 唔知點解,越大個我越唔鐘意食菜 ! 又成日出街食飯,好少機會食菜 ! 所以自己煮嘅時候盡量 迫 自己要煮個菜,然後再 迫 自己食晒佢 ! 想當年減肥嘅時候可以白焯一個生菜就當一餐都面不改容 …… 可能就係嗰時開始我唔鍾意食菜 !

    回覆刪除
  5. 雜菜煲我好鍾意食架~ 不過唔識整粉絲 @_@" 所以冇煮過……

    回覆刪除
  6. Cherie .果子 : 炒絲好易整架! 去超市買包粉絲(我唔記得個名喇),佢一pack入面有獨立包裝,你用一個小包就夠! 攞出黎浸水,半個鐘ok架喇! 跟住就照煮,好快熟!呢個份量可以整一次雜菜煲,又或者蒸水蛋,又或者蒸墨魚/ 鱔.....等等,好好用架!

    回覆刪除
  7. 我舊年減肥成日整 雜菜湯 , 不過係落西芹青椒洋蔥蕃茄椰菜紅蘿蔔

    回覆刪除
  8. 蠍 : 減肥湯我聽到聽到都怕怕,幾年前試過,飲咗3、4日就放棄...太清好難飲! 呢個係我減肥血淚史上最壯烈嘅一幕,以後咪搞!

    回覆刪除
  9. 咁都 OK 啵~ 仲煮到咁多野添! good

    回覆刪除
  10. Cherie .果子 : 係呀~得閒你試吓煮! 又平又好味~ 你可以睇番我之前整嘅 節爪粉絲蝦米 ,好easy!
     

    回覆刪除