2007年5月5日 星期六

飯煲雞飯


 


好嘢! 又有得煮飯!
個名好搞笑,其實即係用飯煲去煲雞飯!

唔識買雞, 連雞脾都唔識拆骨,見有雞搥即刻掃咗
2盒!
呢個飯最大優點係易整,易買料,又平!
製作過程簡單,不過都幾好玩。 醃好d雞然後放晒落飯煲度,撈吓撈吓咁!

我俾佢望吓個飯煲 (平時煮飯唔俾佢睇架!),佢即刻話個樣好靚呀!
可能飯煲火力唔算猛,按了四次制先熟,幾驚整唔到呀!

佢話好好味呀! 十分感動! 仲問我點解d雞搥擺到好似
大腿舞咁 (!!!)?
評語: 雞油滲透飯粒,好香呀!

少少 effort ,但 result 好好,正!
 

食譜:

1. 雞半隻切件洗淨, 用糖, 鹽, 豆粉, 生抽, 老抽, 胡椒粉及薑絲醃味

2. 洗米後加水, 用電飯煲煮到輕微水滾, 將雞放入, 煮到跳制, 然後再按制1次便成



 

備註 :

1. 記得落水要留意, 因雞有汁, 要減少水份.

2. 還有現在通常用西施煲, 始終無以前的飯煲咁夠火力, 若煮得太多而飯煲較細,

    要留意下最後夠唔夠熟.


何家私房菜 (何太)

8 則留言:

  1. 噢耶~ 又有雞飯食! 留返碗俾我呀~ HAHAHA…

    回覆刪除
  2. Cherie.果子 : 梗係留番碗俾你啦! 多謝捧場!

    回覆刪除
  3. 我平時用瓦煲煲 個底有少少飯焦, 正!!!! 但係呢個慳返好多工夫 下次必試

    回覆刪除
  4. 珍妮 :瓦煲正喎! 用黎整雜菜煲呀、牛腩煲呀咁,好有風味!

    回覆刪除
  5. 你下次可以試下先將D雞件抄到半成熟 之後個飯煲水滾先落D雞!! 咁樣就唔怕唔會熟喇!! 我自己都係用呢個方式架!!

    回覆刪除
  6. Mm&Jj : 明白明白! 等我都試吓先!!!

    回覆刪除
  7. 何家私房餅店2007年9月27日 下午6:29

    hihi 我係何太呀, 你好呀 何太 http://kennymelody.mysinablog.com/  

    回覆刪除
  8. 何太 : 嘩~你又返黎探我~~~~真係要多謝你嘅好介紹~

    回覆刪除