2007年5月9日 星期三

椰菜雞絲蛋餅



一向好鍾意食d餅形嘅餸菜, 例如牛肉餅, 芋餅, 薯餅咁!
一見呢個譜, 即刻整啦! 材料簡單,製作過程亦唔複雜。

煎嘅既時候發覺佢個樣真係好似
日式燒餅!
我超鍾意食燒餅呀! 曾經睇過個譜,但材料太複雜冇整到。

煎起個樣唔似日式燒餅,似芙蓉蛋多d!
佢好欣賞呢個菜呀!
 椰菜咬落好爽脆,雞肉亦都好好味!



食譜
材料: 鮮雞蛋2 隻, 雞柳 100g, 椰菜幼絲 1碗, 麵粉3 湯匙

1.雞柳用鹽、胡椒粉、生粉、麻油各少許醃至入味。
2.將雞蛋和麵粉拌勻,加約半茶匙鹽調味。
3.將椰菜絲、雞絲與鮮雞蛋糊拌勻。
4.落半茶匙油燒熱平底鑊,倒入調好的料漿,以中慢火烘煎成圓餅,至底面都呈現金黃色便可以上碟。

食譜來自: 頭條網

4 則留言:

  1. D雞柳會唔會要煎好耐 ? d egg 煎太耐會唔會燶呢?

    回覆刪除
  2. RX : 整嗰時我都好擔心呢個問題架,煎嘅時候我見d蛋邊變啡色就上碟 ! 結果又熟喎! 椰菜亦都熟,不過亦都幾爽脆,好有口感架!

    回覆刪除
  3. 我對椰菜麻麻地架喎.. 唔食椰菜,可以食咩菜呀,整出來個樣又幾好喎..掂!

    回覆刪除
  4. 傑他他老伯 : 加埋燒汁仲正呀! 生菜你食唔食呀? 我諗d蔬菜切成長條型都ok嘅,好似紅蘿蔔絲,金姑咁?  

    回覆刪除