2007年5月15日 星期二

辣辣雞絲海蜇冷麵




搞d新意思, 令次整辣辣雞絲+海蜇!



試一隻新麵,十蚊店買嘅,唔識日文,買o左隻唔知乜o野麵返黎, 唔太好食......

好似質感好淋o既米線咁,整體不算很好吃,所以吃剩了很多~~~

8 則留言:

  1. 海哲很美味的,看來你近日的「產品」全都很合我的口味 。

    回覆刪除
  2. Sing : 你鍾意食就好! 我自己本身係 食肉獸 ,餐餐都要有d肉先滿足! 如果出去餐廳,我一定唔會食"鮮什菌意粉" 呢類冇肉嘅食物!!! 唔係嘅話我會覺得唔飽! 所以呢冷麵我都要堅持落雞肉同火腿! 哈哈! 海蜇細細個就鍾意食,覺得d " 橡筋 " 好攪笑!  

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年5月16日 下午2:48

    我唔食辣,但呢個麵好吸引

    回覆刪除
  4. FUNPUCCA : 其實我係落埋跟海蜇嗰包辣粉落去,如果你唔食辣,淨係用 日本豉油 或者 麻醬 就ok架喇!

    回覆刪除
  5. 是呀,即使今時今日,我偶爾也會稱它為「橡筋」 。

    回覆刪除
  6. Sing : 哈哈! 去飲嗰時第一味餸通常係 ,我成日爭住食呢~~~不過如果嗰圍有小朋友一齊坐,d 橡筋就會好快沽清!

    回覆刪除
  7. 咦~ 個汁好似OK左喎!!!

    回覆刪除
  8. Cherie .果子 : 係呀!都係用同一隻麻醬,不過我溝咗水,個樣同味道好好多!

    回覆刪除