2007年5月24日 星期四

藍莓芝士蛋糕

 


 
 Steve 生日快樂!
一向唔太有興趣整藍莓芝士,覺得都係cheese cake 加幾粒藍莓落去,藍莓果醬面我又唔多喜歡,所以冇諗住整!


直到我搵到DIY個食譜,見到個製成品係淡紫色嘅,即刻心動! 點都要試吓!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
製作過程順利,亦都整得到個淡紫色,好開心呢! 就咁食會略甜,配埋清蛋就啱啱好!
第二晚整裝飾就出事喇! 我病咗,喺暈暈哋嘅情況下整白朱古力,個圍邊算係咁架喇! 以我嘅手工差唔多架喇……個面我本身唔打算係咁架! 總之……都係我技巧唔好囉!
原本個作品係下圖咁嘅樣,淨用白朱古力做裝飾。不過拎番公司,CC見到話唔靚,所以一齊去超市買盒藍莓返黎加工,於是製成品就變成上面個樣! 今次係我第一次自己整蛋糕用生果做 toppings!



壽星仔好驚喜呀! D同事有嘢食亦都好開心! Fiona話好味旖COVA 添呀!氹得我幾開心呀!


專登用清蛋糕做夾層,因為芝士醬唔會渗落d蛋糕度! 兼且落個夾層,份量會大d,可以serve 到多d同事! 清蛋糕勁厚,妹仔大過主人婆呀! 好在層次算係分明!


: 雖然過程中有d蝦碌嘢,但最後個效果都算唔錯啦!

材料:
清蛋糕2片
忌廉芝士160g
魚膠粉1湯匙
水 5湯匙
淡忌廉140g


糖35g
藍莓果醬40克

方法:1. 淡忌廉打起備用。
2. 將忌廉芝士同砂糖加埋,並打至軟滑。

3. 加入藍莓果醬拌勻。
4. 魚膠粉熱水座溶,並加入芝士餡。
5. 最後加入淡忌廉拌勻。
6. 放一片清蛋糕於模底,倒入一半芝士醬,再放另一片清蛋糕,倒入餘下芝士醬,置雪櫃至凝固。

 

食譜來自: DIY


沒有留言:

張貼留言