2007年5月26日 星期六

糖醋排骨




挑戰失敗……
應該係生粉落得太多,個汁好”傑”,凝固咗,好核突!


酸酸甜甜骨係我嘅至愛,佢就唔多鍾意食,今次仲要係失敗咗,真係難為咗佢喇……
配菜飯食,味道其實都ok!

>>材料
排骨 (我喺超市買,7蚊夠晒依一餐!)

>>醃料
沙糖 、豆粉、 鹽 、生抽、 老抽

>>汁料鎮江醋  2湯匙
水        1湯匙
茄汁     4湯匙 (我唔夠茄汁,只係加咗2.5湯匙,都夠味!)
糖        2湯匙
豆粉     2茶匙
鹽        1/4茶匙

>>做法1. 排骨洗淨, 加入醃料醃最少半小時。
2. 煎排骨至輕微金黃及熟透。
3. 加入汁料煮至熱透即可。





食譜來自: 何家私房菜 (何太)

18 則留言:

  1. 個食譜睇落好似幾易整咁啵! 但我要過幾日得閒先可以煮飯了~ hehe

    回覆刪除
  2. 下次唔打獻,就又靚又好味~

    回覆刪除
  3. 唔係喎~~~~~我覺得唔錯啊!!!睇落都似乎幾靚仔丫~

    回覆刪除
  4. 煮芡o個陣見杰加多d水得唔得?

    回覆刪除
  5. .亞嘉. : 佢得個樣...哈哈~~~影相梗係要整靚d!

    回覆刪除
  6. Natalie & 蠍 : 下次會加多d水,試啱個味先上碟! 好多時我好懶試味,又倫盡,試兩嘢已經 "辣" 親條脷,冇乜知覺~越試個判斷就越錯! 好蝦碌呢~~~~

    回覆刪除
  7. Cherie.果子 : 我知你近排忙嘛! 你整咗話我知,睇吓你個汁整成點! 鍾意食肉呢,呢個餸可以食兩碗飯呀!!!

    回覆刪除
  8. 個樣好傑TAR TAR.. 似足我個名

    回覆刪除
  9. 糖醋排骨 我都整過ar...個食譜唔洗落生粉ka~我試過落沙糖同片糖ge分別...原來落咗片糖d汁開始收乾時就自然會杰杰地. 所以無再落生粉.

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年5月28日 上午9:17

    仲靚過街食

    回覆刪除
  11. 傑他他老伯 : 佢唔單止 ” 傑 TAR TAR ” ,介係 :” 傑撻撻 ” 添呀 !!! 咁襯你,請你食多兩舊排骨啦 !

    回覆刪除
  12. Stweetcat : 我明白係嘅意思呀 ! 之前我整過 檸檬雞 翼 ,個譜都係用片糖架 ! 用成 1.5 塊咁多 ! 個汁呢一起泡就熄火,係傑傑地個喎 !!!  
    FUNPUCCA : 呢 D 咪就係 ” 唔食得都睇得吓 ” 囉 ~~~ 哈哈 ~ 我嘅廚藝都呃到吓人架 ~  

    回覆刪除
  13. 一來豆粉多 , 二來老抽都多左 , 個顏色好似深左 .  你同我煮法次序不同 . 請不要介意 , 大家都系交流一下心得 .   煎排骨熟透  ~ 盛起 .   再煮汁熱透即可 ,  一定要關火 , 放排骨轉幾下 , 上碟 .

    回覆刪除
  14. 寫少左 個汁一定不可以放生粉 .

    回覆刪除

  15. 茜姐 : 點會介意呢~多謝你d tips 就真?
    所以話,烹飪真係一門好高深嘅學問,次序掉亂咗都會有好唔同嘅效果!
    咁點分咩汁要落生粉咩汁唔駛呢?

    回覆刪除
  16.   一定唔好跟食譜 , 大部份都系亂寫 . 我試過幾次 ,跟師父煮食 , 明明有張食譜 , 大家一齊睇 , 點知個師父 , 會叫你改下個部份  , 又加些某些 等 ....  總知都系經驗 ,只有自己先知你想食邊種口味 .

    回覆刪除
  17.  你講得一點也不錯 . 烹飪真係好高深,總要識轉灣 , 連個食客都好更要 . 我試過煮比一圍 "福建人"食 , 原來佢地唔會食你用豆粉  "打顯" 餸 . 佢地覺得 ~杰達達 又有一次煮比 一圍 "廣東人" 食 怕人家唔食 杰達達 就唔落豆粉 , 點知 - 又出事 , 佢地見到 ~水旺旺 好難食 .  ~唔食 吹佢唁脹 , 點死 ! 

    回覆刪除
  18. 茜姐 : 所以我會列埋個食譜出黎,一來記得自己點樣煮個餸,二來可以等你地 d 高手指教吓點樣改進 ! 你唔講,我都唔知做錯咗咁多嘢呢 ~ 我呢 d 只係玩煮飯仔,知道男友 / 家人口味再就番個味道,如果要好似你咁煮俾其他人食,我實俾人笑死 !

    回覆刪除