2007年5月16日 星期三

海南雞飯個飯



 


我地d新手梗係冇能力挑戰海南雞飯呢個名菜啦! 其實係媽媽整海南雞,我就喺佢指導下整咗一碗油飯!


超香,配個海南雞一流呀! <-- 讚自己~~~

 

同場加映: 媽媽煮嘅美味海南雞飯~~~~
做法:
1. 珍珠米洗淨隔去水份。
2. 爆香蒜蓉,落鑊炒珍珠米。
3. 將雞湯(整海南雞用剩的湯) 注入,與珍珠米同煮即成。 (湯的份量會比平時煲飯用水份量多一點)
食譜來自: 我媽媽

10 則留言:

  1. 個樣令larp larp,好好味咁!! 炒完珍珠米用飯煲煲?因為用珍米珠米所以水多d?Thanks!

    回覆刪除
  2. Natalie : 唔駛客氣 ! 炒一炒佢係想佢香 d 咁解 ! 炒完放番落飯煲煲,同平時一樣 !

    回覆刪除
  3. 哪麼海南雞是怎樣製作的?

    回覆刪除
  4. Sing : 呢個要問媽媽~聽日話你知!

    回覆刪除
  5. ※※※PUCCA※※※2007年5月17日 上午8:54

    白飯我麻麻地,但油飯我可以一次過食好多,太好味la

    回覆刪除
  6. Natalie : 唔駛唔該!做乜咁鬼客氣呀! FUNPUCCA : 上海菜飯都好好味架! 我整過一次,味道都唔錯!  

    回覆刪除
  7. Sing : 我問咗媽媽,原來好易整:- 1. 蒜蓉放入雞入面,用清水烚熟隻雞 (記住要幫隻雞轉身先會熟透!)。 2. 上碟,搽d鹽喺雞嘅表面,再將雞斬件即成! (我諗最考功夫係斬雞!)

    回覆刪除
  8. 原來個飯係咁整 @@" 都唔易啵… 不過平時出街食既油飯,真係好油 =.=

    回覆刪除
  9. Cherie.果子 : 所以推介你自己整! 可以自行調教落幾多油! 海南雞都應該唔太難整,得閒試吓啦!

    回覆刪除