2007年7月10日 星期二

100!!! (大家幫幫手!請按此投票!)



100!!! (大家幫幫手!請按此投票!)
第100 篇喇! 好開心!


地獄廚神之路,真係幾難行,短短三個多月,喺大蚊艱辛經營之下,都叫做整到100款美食出黎見吓大家!
而家睇番d相, 真係好有滿足感呢!


成立此blog目的, 係記錄自己成為地獄廚神成魔之路,想同大家作交流,研究吓d菜式、整餅技巧呀咁!
慢慢變成了一種習慣,每日都要有d update,要同大家傾下偈先安樂!
迫自己要每日post一篇上黎,唔好偷懶!咁廚藝先會有進步架!
而3個月來只係有一日電腦故障冇post嘢,都算係小小嘅成就!!!

在此多謝每一位留言,指教過我、每日上黎瀏覽嘅朋友!希望多d人睇到我整嘅精美食譜,一齊煮吓送咁啦!
本黎今日諗住好似平時咁,照post嘢食就算,不過咁開心決定搞d新意思!
就黎一個投票吧!

至愛大蚊菜式選舉!!!
我post晒過往嘅作品出黎,分為3組,咁大家隨意每組投番1款你認為大蚊整得最好嘅作品出黎啦!
又或者就咁俾d意見都得! 菜式名唔寫啦,如果你有成日睇我個blog,一定會對某幾個菜有特別印象嘅!
特別呼籲平時潛水嘅朋友都留番個言,等我認識下你地咁!

投票sample:
A組: XX意粉
B組: XX蛋糕
C組: XX糖水
or其他評語!

如果真係唔記得個菜名,咁你寫番"上面數落黎第x行左邊第x張相"都得架!!!
A組:-家常便飯




B組:-大蚊整餅


C組:-甜蜜蜜

謝謝大家合作,參與咗呢個冇獎嘅投票! 為咗答謝大家,大蚊會繼續努力整多D好味嘅嘢食架喇!!!

沒有留言:

張貼留言