2007年7月8日 星期日

失敗了的奇異果乳酪慕斯

 


由於懶惰...近掛都冇整蛋糕...
疏於練習,一落場就出事!!!
見個譜幾得意,用乳酪整mousse,咪試吓囉! 但最後一d都唔凝固,好樣衰...
下次都係用番cream隱陣d!
個味道超差,好難食...倒了...浪費了可愛的餅底、
奇異果、朱古力蛋糕....

大蚊嘅整蛋糕史上最失敗嘅一次,俾你地睇吓個食譜,研究吓,但整咗好食唔好賴我...

 --------------------------------------------------------------------------------
奇異果乳酪摩士
>>材料: 奇異果200 魚膠粉 2茶匙 熱水2湯匙 乳酪200 180 脫脂鮮奶500 檸檬1 朱古力蛋糕少許
>>做法
1.奇異果加水以果汁機打成泥後,隔水加熱至45度加入魚膠粉(魚膠粉先用熱水溶) 2.將鮮奶打軟,加入檸檬汁,橙酒。 3.將剛才打好的奇異果汁倒入(2)中,拌勻後放冷。 4.再將乳酪分幾次拌入(3)中。 5.在混合好的材料中放入朱古力蛋糕粒。 6.可自行決定朱古力蛋糕的多少。 7.以海綿蛋做底,將奇異果摩士倒入模型中,置雪櫃冰凍,可用生果伴面。

---------------------------------------------------------------------------------------------

今次d相影得幾靚,顏色好鮮,但失敗咗整食譜黎都冇意思...求其整吓個製作過程啦! (跟住紅箭咀得架喇!!)


21 則留言:

  1. 我發現到好多野都好似完全唔o岩比例喎!!!!! 首先......魚膠粉2tbs同個500g既奶都好有問題啦喎~~ 1tsp等如3g--------->咁1個g既魚膠粉可以"螢顧"20g既液體啦!!!咁即係你只可以"螢顧"到大約120g既野囉!!更何況魚膠粉要用凍水溝埋再用熱水座熱佢先溶到架嘛!!直接用熱水溝咪會變左一舊野咁囉!!! 仲有...........kiwi已經酸酸地啦.....佢仲要落一個檸檬(((嚇死左我!!)))仲要係唔落糖喎!!!!!!好奇怪啊!!!!如果真係食得落口.......仲唔會酸到你眼耳口鼻拿埋一住??? um..............如果真係成功到既話................佢既味道好難想像 如果真係會再試整既話就要落番d糖同加番多d魚膠粉啦~~~~~仲有應該唔洗落晒成個檸檬啦!!!

    回覆刪除
  2. .亞嘉. : 啊~其實我都覺得魚膠粉嗰度有d怪,所以我加大咗同埋有用熱水座溶~
    至於奶,完全唔知咩係"打軟",由頭到尾都係水狀.....
    味道...就真係超差,我一定唔會再整呢個味道!

    回覆刪除
  3. ohno~~ 見亞嘉ge講解, 呢個食譜真係好離譜!! 邊度搵ka?? 真係要公開吓等人地小心d...

    回覆刪除
  4. Stweetcat : 上網周圍搵架....都唔記得邊度喇...我估有可能係台灣,因為佢叫mousse做"摩士",不過乳酪同鮮奶又用番香港叫法....唔知呀! 不過好多時我都盡量避免用台灣食譜,因為名稱唔同,可以引起好大誤會呢......

    回覆刪除
  5. 仲有啊~~~~~~檸檬+牛奶........好似..........溝埋係會肚柯架!!!! 希望幫到你啦~~

    回覆刪除

  6. .亞嘉. : 好在已經倒咗...肚柯就真係得不償失...
    謝謝你的解說!

    回覆刪除
  7. 雖然係你呢個 post 回覆你既關係英法 trip 既留言好似有d 唔貼題, 不過我諗你唔介紹掛? 哈.. 我地 confirm 左9月20晚出發呀 你plan好個 trip 未? 不如大家交流下??  

    回覆刪除
  8. 我有時都會失敗GA .不過都可以從中學習嘅  

    回覆刪除
  9. 奇異果有某種野係令到魚膠凝固唔到 我係輝 sir 到學奇異果餅時佢講過

    回覆刪除
  10. 你個食譜响邊到來嫁....

    回覆刪除
  11. 小豬碧碧: 冇失敗又點會有我呢個"地獄廚神"嘅出現呢???哈哈~~ b女 : 咁即係奇異果唔可以用黎做凍餅?? 只可以做裝飾?? Hallelujah YY Cake : 上網搵.....流料得好緊要......

    回覆刪除
  12. 係呀, 奇異果同新鮮波羅都係唔可以令魚膠凝固的,罐頭波羅就得,有解決辦法,但我唔記得左係點 ,所以穩陣起見都係唔用佢lor

    回覆刪除
  13. 愛蛋糕 : 原來菠蘿都唔得...好在上次我整椰香mousse冇落菠蘿粒,唔係嘅話又要再失敗多次!

    回覆刪除
  14. 努力, 加油!!!!

    回覆刪除

  15. bluebluegirl : 我會架喇! 謝謝你的鼓勵!!!

    回覆刪除
  16. 之前睇書話 乳酪原來帶酸性.會影響咗咗魚膠嘅 凝固 所以應該要加重番分量先得ga

    回覆刪除
  17. 小豬碧碧 : 咁即係話奇異果同乳酪都會令個mousse凝固唔到! 亦即係話我係雙重中招!! 哈哈~~~

    回覆刪除
  18. 我之前都試過整過, 但係都係失敗左, 可能同奇異果有關. HAHA....再度努力吧~

    回覆刪除
  19. 睇晒你既留言, 發現原來奇異果真係好難做到蛋糕呢?

    回覆刪除
  20. 荔枝 : 同是天崖淪落人.......

    回覆刪除
  21. 有創意的菜,加油 愛 鑽石 風笛 蘆葦 帽子 保健 woman 橘子 銀鐲 狗狗 happy 菊 珍珠 紅顏 喜歡
    [版主回覆12/15/2008 22:48:00]THANKS!!!

    回覆刪除