2007年7月14日 星期六

芒果布甸

 



又係夏天之選,芒果布甸正呀!

一波三折,一路買唔齊d料,到買齊咗,咁又佢腸胃炎,跟住又到我胃抽筋...搞咗成個幾月先整得到呀!!!
用咗個譜你要加芒果雪榚架! 但我搵晒d便利店同超市都冇單杯芒果雪榚,咁唯有買2支芒果甜筒代替啦! (咁都得?!)
唔想買1kg裝嘅"熱帶味",因為攞走咗d芒果味,咁呢菠蘿味同雲呢拿味就會滯銷!!!
原譜用超多糖,我只係加4成糖都覺得太甜,所以下面個精美食譜冇加糖架!!

蝦碌嘢: 個甜筒有花生架嘛,咁我清唔晒呀嘛....咁跟住食個布甸嗰時咪食到有花生囉...加料呀真係!!!
味道太太太甜喇!! 仲有呀,我食嗰時可能雪得未夠凍,都未凝固晒 (所以你會睇到上圖個布甸係有"鏡面"架!!)口感一般啊...雪榚仲好似搞唔勻咁添...(越講越衰!!)
佢嘅評語都係一般囉! 我覺得佢係因為我用咗佢買返黎嘅甜筒黎整布甸囉!!!

9 則留言:

  1. 芒果~ 又愛又恨~ 皮膚會敏感.....唔食得..... 只可以食芒果味既食物....

    回覆刪除
  2. 小槽 : 咁慘???芒果係我嘅至愛呢~ 原來好多人都對唔同嘅食物敏感......

    回覆刪除
  3. 雀巢芒果甜筒勁好味~~~~

    回覆刪除

  4. 珍妮 : 唔好喺度賣廣告呀~~~~喂咁雀巢有冇出杯裝芒果雪榚架???搵唔到!

    回覆刪除
  5. 我有個食譜係用忌廉加奶!!!

    回覆刪除
  6. 落芒果雪糕真係第一次聽咋,見到都想食呀,駛唔駛要雪落冰箱結冰先食架

    回覆刪除
  7. 傑他他老伯 : 咁又唔駛! 放番普通格雪硬咗就ok架喇! 好似見到楊枝金露都係要用芒果雪榚整架!!仲正!!!

    回覆刪除
  8. 我都係第一次聽用雪糕整, THANK, 又學多樣野啦

    回覆刪除
  9. Jenny Wong : 唔駛客氣 ~ 試吓話我知得唔得 !!!

    回覆刪除