2007年7月22日 星期日

檸蜜四季豆

 

 

(好鍾意個背景"no food" 哈哈. 其實係我件衫黎架!)
嘩! 呢個好好味!

上個星期見到蘋果報介紹d食譜係介紹一d blog post出黎嘅食譜呀! 剪低落黎等有機會用!


呢個餸我作咗大幅度修改,原譜係四季豆x甘荀絲~~
我呢隻食肉獸就改咗用火腿扒切條, 哈哈!
檬汁超好味,酸酸甜甜~~味道好清新!
我係用最傳統嗰隻燒烤蜜糖整架!(即係黃色樽送埋炭精俾你嗰隻!)
好成功呀! 極力推介!


精美食譜:-



食譜改篇自蘋果日報07年7月12日

15 則留言:

  1. G O O D M O R N I N G H A V E A N I C E D A Y  

    回覆刪除
  2. chickenpig : Welcome!  

    回覆刪除
  3. 好得喎, 酸酸地岩晒老細啫, 等我又煮下先

    回覆刪除
  4. 我未試過用檸蜜煮送呀~特別是蔬菜,我想d豆一定好香甜呢!

    回覆刪除
  5.  為食mui : 整肉都好味架! 好似檸蜜雞翼咁! bluebluegirl : 試吓啦! 記住影相俾我睇!!

    回覆刪除
  6. 你居然用件衫黎做背景.haha.咁都俾你諗到.笑死 如果俾我兩樣都係菜.我都覺dry 咗d .你轉咗用火腿扒.咁應該好正呀

    回覆刪除
  7. 小豬碧碧 : 黎黎去去都係嗰d背景~好悶架嘛~~~我試過用床單添呀....哈哈~ 甘荀絲我不太喜歡吃,所以好少用呢~

    回覆刪除
  8. 你下之用地毯LA .HAHA

    回覆刪除
  9. 小豬碧碧 : 好衰架你~~~~咁污糟!!!

    回覆刪除
  10. 好新嘅組合及味道, 等我都試下整先。

    回覆刪除


  11. 靚靚煮飯婆 : 我鍾意酸酸甜甜嘅餸菜~ 感覺上個味道比較容易整得好味 !
    我又搵到個食譜係 ” 檸 七 雞翼 ” 呀 ! 好想試整 !!

    回覆刪除
  12. 我都有睇到呢個食譜啊 ^^

    回覆刪除
  13. 丁屎 : 呢個版幾好睇呀 ! 我差唔多日日都追 ! 不過今日教煮韓國嘢 ~ 唔多啱口味 !

    回覆刪除
  14. 我諗你呢個改良版應該更野味,有火腿既味道,正喎! 我得閒又試下先

    回覆刪除
  15. Yee : 試完話我知啦!

    回覆刪除