2007年7月30日 星期一

芒果大菜榚

 



第一次整大菜糕,都幾成功呀!
終於買到大菜絲, 究竟係乜黎架呢? 個包裝袋話個成份係"大菜", 有點吹脹...

超級蝦碌野又發生咗喇!!!
最後一個步驟係打蛋花,我又貪方便, 將隻蛋敲一敲個煲邊整爛佢倒落去......點知.....
啪一聲個蛋殼開咗!!!大量螢光黃色液體跌o左落煲大菜水度..
我重要唔識死試咗一啖味... 臭到呢...想嘔
好明顯嗰隻係惠康買嘅未過期嘅蛋係壞架啦!憤怒!
媽媽仲憤怒! 鬧我做野冇步驟! 應該打隻蛋落個碗先再倒落煲... 好傷心!

唔忿氣再整多次! 終於搞得掂!好快就凝固咗! 食得!
好"令"呀, 又滑喎!糖落少咗d, 因為唔記得試味(又俾媽媽鬧!)!
淡咗少少, 清淡d咁啦, 都OK架!

(我覺得佢個造型好似太空館~又似星球, 哈哈!)

精美食譜:-


後補資料:-
洋菜 (英文:Agar),亦稱瓊脂、石花菜、大菜,是一種含有豐富膠質的海藻類植物。被視為魚膠的代用品,常被用於沙律、大菜糕或果凍等甜品 (from 維基百科)

35 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年7月30日 上午8:28

    妳應該搵多隻碗打左落去睇下好定壞先,先再放落去D大菜水度

    回覆刪除
  2. 1/4 兩即係多少 g 呀!    

    回覆刪除
  3. 咖啡甜心 : 我就係太心急囉...要付出下代價呢... 靚靚煮飯婆 : 1兩=37.3g 呀~所以 1/4 兩=9.3g !! Natalie : 我同事話加埋d蛋花好似個星球咁!

    回覆刪除
  4. 我岩岩又係買左大菜, 預備要整呀)))))) 其實我地係咪失散左既孖生姊妹呢?

    回覆刪除
  5. 個樣整得好靚喎....

    回覆刪除
  6. 個樣真係好得呀!!! 得到今次的教訓我相信你以後都會整落碗先架喇

    回覆刪除
  7. 買左壞蛋呀 惠康食品, 好似好多都唔新鮮架

    回覆刪除
  8. 請問我可以在那兒買到大菜呢 ? 

    回覆刪除
  9. 好靚 好靚 , 我又要試.

    回覆刪除
  10. 小白 : 冇錯 ! 就係 壞蛋 ! 其實超市 d 嘢好貴,但係唔等於品質有保證喎! 而家的喺街市買蛋,起碼平 d~   Mm&Jj : 我以後唔敢架喇 … 不過呢如果我一次要打 4 隻蛋,呾我就要打一隻蛋落個碗然後倒落另一個大碗,再重複呢個步驟 3 次 !!! 好煩複啊 !!   小肥 &   pandayan : 我第一次整,都幾滿意呀 ! 你地覺得似星球定似太空館 ???     bluebluegirl : 你呢頭話我好 young ,嗰頭就話我地係孖生 ~ 咁你係咪想我讚你後生呀 ??? 嘻嘻 ~~~

    回覆刪除
  11. 小矮人 : 我喺一間 ” 街坊 ” 超市買架 … 好可惜 … 買完一星期之後已結業   (!!) 剛剛可以預到個份量 , 一包係一兩,可以分 4 次用 …. 嗚嗚 … 已經用晒同埋食晒喇 … 我估一般超市會有,同埋可以試吓街市雜貨鋪啦 !!!   Jenny Wong : 睇番上面個 reply ,我要買得番大菜先可以請你食 ….sorry…

    回覆刪除
  12. 哈哈~~睇到你寫你哋兩母女o既反應,覺得好攪笑呀~   製成品好靚靚呢!

    回覆刪除
  13. 何師奶 : 生活記趣呀!! 係咪好溫馨呢?? ★★HELEN★★ : thanks! 多多賞面!!

    回覆刪除
  14. 壞蛋真係好臭ga .我上次整蛋糕又係咁"拿"野 我覺蛋好似d咸魚味咁. 嘔.... (我個通粉用普通忌廉粟米.一盒盒那些)

    回覆刪除

  15. 小豬碧碧 : 消滅壞蛋!!!杯葛惠康!!!
    我仲夠膽死試咗一啖...諗起都想嘔呀!
    明解喇! 等我搵吓!!thanks~

    回覆刪除
  16. 我上次都係隻蛋出事呀, 好彩我係想煎黎食, 如果係整蛋糕實激鬼死呀

    回覆刪除

  17. ~ 豬妹 ~ : 以後要小心d喇!!!

    回覆刪除
  18. 其實我只係............ <-----得咁大架咋

    回覆刪除
  19. ※※※PUCCA※※※2007年7月31日 上午8:53

    beautiful,我以前睇烹飪節目,教打蛋一定先逐隻打落隻碗度,以防有壞蛋,同埋,我覺得惠康d蛋係差d,我而家去街市買d貴d的德國蛋,有信心d

    回覆刪除
  20. FUNPUCCA : 咪就係囉 ! Chop 個日期印都冇意思 ! 都係壞 ! 好想食 d 大大隻嘅蛋 ! 一流呀 ! Bluebluegirl : get 唔到喎 ~ 係咪要聰明人先睇得到架 ???

    回覆刪除
  21. 臭蛋!! 好彩我未遇過...不過我平時整餅都會逐隻打落碗check咗先, 免得晒咗其他材料ma.

    回覆刪除
  22. 臭蛋! 唸到都想作嘔呀!

    回覆刪除
  23. Stweetcat : 你真係有manner喇! 我就做乜都程序...攪到做錯晒! little four : 溫泉d"臭蛋味"原來都唔係真好臭...臭蛋真係臭得好緊要!!!

    回覆刪除
  24. 臭蛋?... 嘩,立即令人毛孔都「樹起」了 不過,你成功作品的蛋花好鬼靚

    回覆刪除
  25. 車厘厘 : 謝謝~~~用了"靚蛋"嘛~~~~

    回覆刪除
  26. 你好呀 ~~你呢個大菜糕賣相好吸引呢 我以前都成日整大菜糕架~ 椰汁大菜糕, 真係好耐冇整啦

    回覆刪除
  27. 大楷B媽媽 : hello! 我覺得大菜榚好好味呀! 好味過jelly啦!! 嗰種爽口嘅感覺,jelly一定比唔上呀!!

    回覆刪除
  28. 真係成個太空館咁wor~粒粒芒果,一定很香甜

    回覆刪除
  29. 為食mui :細個時總認為太空館仲有半個圓形喺地底,好搞笑! 小朋友的世界總是"圓"美的!!!

    回覆刪除
  30. 你個模邊度買ga?我搵左好耐都搵唔到靚ge半圓模呀~~~~

    回覆刪除
  31. 小鈺 : 呢個模就勁喇~~~~我日日都用佢黎... 食飯 !!! 係普通飯碗黎架! 都幾易甩模架!!

    回覆刪除
  32. 我鐘意食椰汁大菜糕, 好好味架呢~~ 你都可以試下...
    [版主回覆12/31/2007 22:25:00]好! 想像到到個味道會好正~我鍾意椰汁架!

    回覆刪除