2007年7月24日 星期二

喼汁煎小排骨

 

 

第一次去肉檔買排骨,好在已同豬肉哥哥混熟,知道我得2 個人食,結果切咗10蚊排骨!
排骨煎得好香! 美味呀! 個獻濃咗少少, 過咸呢, 個樣搞到烏卒卒咁! 後尾我溝淡番佢個樣先好番!
精美食譜:-


食譜改篇自Jenny Wong

27 則留言:

  1. 嘩嘩嘩, 好入味呀, 正

    回覆刪除
  2.  Jenny Wong : 要謝謝你的食譜啦!!

    回覆刪除
  3. wa...喼汁已經好黑, 再+1湯匙老抽, 變咗包公la...用生抽可能會好d wor...

    回覆刪除
  4. 應該好岩呢D咁悶的天氣食 食個人都醒哂呀

    回覆刪除
  5. Stweetcat : 真係好包公呀 !! 我都懷疑係要用生抽 …… 但見其他譜都係用老抽呢 … 謎 … Mm&Jj : 可以添多兩碗飯呀 !!!  

    回覆刪除
  6. 好想食呀... 等我得閒又整整先...

    回覆刪除
  7. 小肥 : 食肉獸必試! (但我希望我係"食肉瘦"...哈哈~~)

    回覆刪除
  8. ♡貓師奶♡ : 個味道有d似鎮江骨架! 好正!

    回覆刪除
  9. 真係咁正, 真係要準快安排整呢度菜先得喇!

    回覆刪除
  10. 靚靚煮飯婆 : GO!GO!GO!

    回覆刪除
  11. 啖啖肉呀!!!

    回覆刪除
  12. bluebluegirl : 我鍾意食骨多過鋸扒呢! 口感正好多!

    回覆刪除
  13. 吃著杯麵看這菜式,就連手上的杯麵也變得美味起來 。

    回覆刪除
  14. 小豬碧碧 : 謝謝!!

    回覆刪除
  15. 歷奇 : 杯麵無益呀! 唔好食咁多!

    回覆刪除
  16. 用喼汁煮食, 真是好特別啊, 真有創意

    回覆刪除
  17. 車厘厘 : 我最鍾意食酸酸甜甜嘅餸菜呢!!! 所以要常備喼汁!

    回覆刪除
  18. 係喎你睇左工聯未呀, 有冇野一齊報呀?

    回覆刪除
  19. 我淨係知可以用黎整牛肉

    回覆刪除
  20. 蠍 : 好似中式牛柳係用喼汁架 ! 我未睇 ~ 因為未攞到本書 !

    回覆刪除
  21. 牛肉一般都可以用o急汁醃, 廣告教既XD 你上網睇嘛

    回覆刪除
  22. 不如你睇下我報O個D有冇野O岩XD 決定左報呢3班!

    回覆刪除
  23. 蠍 : 你都幾勤力喎! 等我今晚上網睇吓!

    回覆刪除
  24. 等我下次煮呢味先

    回覆刪除
  25. ★★HELEN★★ : 記住用生抽呀~驚會太咸呀!

    回覆刪除