2007年7月9日 星期一

芝麻奶凍



 
 
靚靚! 好香好滑!!!


喜歡黑芝麻嘅味道,芝麻雪榚、芝麻蛋糕、芝麻糊......烏卒卒但超好味! 呾其實白芝麻可唔可以整到以上嘅食品呢?? (我好似淨係食過白芝麻軟糖咋喎!!)
呢個奶凍其實係一包包粉黎架! 只需加400ml鮮奶同包粉一齊煮滾然後雪凍即成。

出黎效果ok,不過唔算太凝固,切出黎d邊唔係咁齊! 味道有點太甜,但又唔可以落多d奶溝淡d(會凝固唔到到!),點算? 唔通自己加d魚膠粉落去?
由於太甜,我都冇乜點食...細佬話都ok,不過佢指定要加d黑芝麻粉落去先食,佢話咁先夠味!

10 則留言:


  1. 亞 sir : 你好! 謝謝你的讚賞!

    回覆刪除
  2. 我之前都見過呢盒野, 好想買.  原來好甜, 咁我又要唸唸先啦

    回覆刪除
  3. 芝麻味,正!我喜歡黑芝麻多一點 。

    回覆刪除
  4. 太甜我都唔岩 不如自己動動手整!!

    回覆刪除
  5. 呢果咪好囉...一定成功呀!!!

    回覆刪除
  6. 呢隻我之前都試過啊, 我都覺得太甜 ~

    回覆刪除
  7. Jenny Wong : 就係因為太甜,我唔咁食呀! 太肥喇!!! 歷奇 : 仲記得我第1次食黑芝麻雪榚,感覺好得意! 因為冇諗過芝麻都會有咁濃烈嘅味道! Mm&Jj : 有冇食譜咁呀? 我想食咖啡凍或者奶荼凍呀! Hallelujah YY Cake : 冇錯! 預拌粉真係懶人力新手必備! (即係我!!!) 丁屎 : 睇黎都幾多人試過吓呢隻甜品喎! 會唔會D日本嘢係偏甜架呢? 好似和果子咁!!!

    回覆刪除
  8. 不過好似真係動蕩咗少少

    回覆刪除
  9. 真係有 D 唔凝固喎 !

    回覆刪除

  10. 小豬碧碧 : 係咁講令我諗起蠟筆小新個 芒果布甸 ~~都係震要吓咁架!!!
    sweet Irene : 我諗效喺杯裡面食呢問題都唔大,但要倒出黎成為榚狀就難d囉!
     

    回覆刪除