2007年7月29日 星期日

瑤柱扒西蘭花

 
 



煮西蘭花成功咗! yeah!
好翠綠呀! 冇變黃, 咬落都好清脆!


配瑤柱汁都幾好味,不過我較得稀咗少少,可以濃d啊!
精美食譜~~~個background好"西蘭花"架~哈哈~

食譜來自:  kiucafe 煮食blog

22 則留言:

  1. 嘩!! 呢個餸係我最愛黎架..   好想食呀!!如果多番d 瑤柱好d , 因為每次屋企整都係鋪好多 瑤柱上面架 哈...

    回覆刪除
  2. Aikawa : 你鍾意就好! 另外謝謝你給我的網址!!

    回覆刪除
  3. Congratulations~~~ 開始脫離地獄!!! 今次既西蘭花靚左好多啊!!!好成功啦~

    回覆刪除
  4. 唔使多謝啦, 最緊要有用

    回覆刪除
  5.  .亞嘉. :我要多謝你教路呢!!! Aikawa :

    回覆刪除
  6. 很喜歡這道菜,據說清洗西蘭花是很花時間的事情,你覺得嗎 ?

    回覆刪除

  7. 歷奇 : 洗菜一向都是很麻煩的事情~因為越來越多農藥! 這個菜我會浸長些時間同埋沖耐d,只可以咁樣做呢!

    回覆刪除
  8. 傻啦~~我邊有教過你d咩喎!! 都係大家討論下交流下咁o者!!有傾有講先好玩丫嘛

    回覆刪除
  9. 整多幾粒瑤柱啦,咁孤寒

    回覆刪除
  10. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年7月30日 上午8:23

    清淡呢餸菜我最喜歡

    回覆刪除
  11. .亞嘉. : 我都覺得好鬼互動~1好玩呀! 傑他他老伯 : 知道知道! 下次請你食飯我會落多10粒架喇!!! 咖啡甜心 : 我不太喜歡清淡菜~哈哈~不過要迫自己食多d菜!

    回覆刪除
  12. 煮西蘭花我會先烚熟切好再洗再炒架, 係買菜既伯伯教我架, 咁樣容易控制 d 架

    回覆刪除
  13. 夏日清淡最好吃 .

    回覆刪除
  14. 我覺芝士配西蘭花好正...

    回覆刪除
  15. bluebluegirl : 原來係咁樣~明白晒! ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 不過我都係鍾意食豆類多d!! 小肥 : 我都有 芝士西蘭花個譜喎! 好似整咗跟住放片芝士上去再叮一叮就得! 下次試吓先!!

    回覆刪除
  16. 西蘭花我都好喜歡架 加 瑤柱好味啊, 如果係xo醬 瑤柱西蘭花就更好味了

    回覆刪除
  17. 你整得好好呀, 個recipe background好pro添喎, 你好有心機呀

    回覆刪除
  18. kiucafe : 要謝謝你的詳細解說,我先至識整呢 !! 我都好鍾意呢個 background 呀 ! 車厘厘 : 咁我要去買 XO 醬先得喇 !!!

    回覆刪除
  19. 茜蘭花----好健康呵

    回覆刪除
  20. ★★HELEN★★ : 你成日都有d咁Q嘅圖畫嘅???

    回覆刪除
  21. 再多d 瑤柱呀 !!

    回覆刪除
  22. 小豬碧碧 : 係嘅係嘅!!!我想買d大粒d嘅瑤柱呀!!!

    回覆刪除