2007年7月7日 星期六

蒸釀節瓜


 
 


 (我個相框配番個節瓜架! 睇吓幾靚~~)
要整清淡嘢,整乜好呢??


堅持要擺d肉落去個菜度 (食肉獸!!!),咁就煮蒸釀節!
都唔難整喎! 調味份量跟到足,效果唔錯,原來要落蝦米碎,好惹味呀!


空個節,原來都幾難! 好硬呀! 好難到個完整嘅圓形出黎喎! 好在我係釀豬肉碎,唔係釀成粒瑤柱! 都真有d難度!
蒸節蒸咗好耐,煮成25分鐘,都唔係好 但係肉就已經熟透!
味道幾好! 成功!! 不過下次過汁可以煮”d~~~


我好勤力呀! 又有精美食譜:-

食譜改篇自: 菊姐 - cook-che

14 則留言:

  1. 呢個送又真係又好營養又唔係好難整 岩哂我個mm 成日都唔like食菜 呢個瓜瓜希望岩佢喇

    回覆刪除
  2. 營養豐富, 個樣又好睇

    回覆刪除
  3. Mm&Jj : 節瓜你幾好嘅食材,我之前都整過 節爪粉絲蝦米  ,都好好味又易整架!

    回覆刪除
  4. 我好耐之前整過一次蒸完舊肉離晒冬= =

    回覆刪除
  5. 蠍 : 係呀! 所以要釀多d肉,咁就ok架喇!!!

    回覆刪除
  6.  bluebluegirl :釀瑤柱仲靚!!!

    回覆刪除
  7. ※※※PUCCA※※※2007年7月8日 晚上8:35

    我用過蝦膠釀,都好好味ga

    回覆刪除
  8. FUNPUCCA : 蝦膠? 好高貴呢!!!

    回覆刪除
  9. 好似話O係隻邊度上D粉都可以黏實, 不過有排唔會整喇~~減肥呀XD

    回覆刪除

  10. 蠍 : 冇錯! 我喺食譜入面嘅step (5)都有提及搽粉架!
    你要努力呀! 減完再整囉!!

    回覆刪除
  11. 原來真係要挖空﹖!!

    回覆刪除
  12. 梁丁丁 : 係呀!!! 你睇吓我個食譜第(2)步,係空心架!!(不過張相幾細,難睇d!)

    回覆刪除
  13. 係好靚bor, 請客幾arm洗。

    回覆刪除
  14. 朱太 : 謝謝讚賞! 唔食得都睇得吓架!

    回覆刪除