2007年7月16日 星期一

菜甫炒蛋


(唔好意思,唔係用平時部相機,影到朦晒都唔知!)
喺超市見到有菜甫賣,即刻掃番包,我仲以為要喺街市買架!!!


上網調查過,菜甫用水沖一沖會冇咁咸,我跟咗呢個程序做呀~~~
煮嘅時候又哈碌喇! 我發蛋嘅時候放埋d菜甫粒落去!! 其實應該係煎香d菜甫先落蛋炒架!
雖然炒到個餸出黎,但冇嗰個神髓囉! 仲炒到散晒添呀......
冇精美食譜,因為根本冇用到正確嘅方法去煮.......

13 則留言:

  1. 呢個餸 配 白粥好好味呀!!

    回覆刪除
  2. 小豬碧碧 : 我係潮州人,最鍾意食潮州粥 + 咸蛋 + 菜甫蛋!!!

     

    回覆刪除
  3. 我都好耐無食菜 甫蛋喇!!! 我自己整都係落埋去同D蛋一齊發架 哈哈

    回覆刪除
  4. Mm&Jj : 我諗我地個煮法係冇咁熱氣啦! 因為我睇咗" 蔡閒逛菜欄 ",佢係落勁多油去煎d菜甫 (其實係炸!!)然後落蛋炒囉! 但係家庭菜唔需要做到咁惹味,健康最緊要!!

    回覆刪除
  5. 我男友都係潮州人, 所以自從識左佢之後都學緊用呢D煮餸材料  久唔久就去佢屋企食飯, 睇o下佢媽煮咩餸偷o下師!

    回覆刪除
  6. 丁屎 : 有冇鹵水鵝呀? 超正~仲有好鍾意食薑薯糖水~yummy~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  7. 我四年前做暑期工果陣學識炒呢道菜~ 炒左幾次就無再炒嚕~ 因為咸...家人又不愛吃....

    回覆刪除
  8. 小槽 : 你暑期工在廚房做?? 似乎好辛苦喎!! 咁你係咪先炒菜甫架??

    回覆刪除
  9. O岩哂我啦~我鍾意食蛋GA~菜甫夠哂爽口,配雞蛋一定好味

    回覆刪除
  10. 為食 mui : 我都喜歡蛋類! 有益又平! 彈性又高,可以配唔同食材呢!!!

    回覆刪除
  11. 呵呵呵.....我又係想炒蛋耶, 不過係涼瓜炒蛋..... 部相機壞壞地?? 其實都唔錯丫

    回覆刪除
  12. 我都買咗菜圃, 唸住整"菜圃煎蛋", 比你快一步添! 不過我會將菜圃會浸一會先切粒, 我試過淨沖水仲覺得好咸的。

    回覆刪除
  13. bluebluegirl : 傢係壞咗~只係忘記拎番屋企~~~ 涼瓜我不太喜歡~番茄炒蛋好d! 靚靚煮飯婆 : 好啱喎! 你隻 菜甫邊度買架??我喺超市買架,唔算好咸~可能街市買會咸d? (足料d!)

    回覆刪除