2007年7月21日 星期六

酒煮大蝦

 

 


我將d蝦排得好靚呀!但因乜事個相框咁搞笑?
睇吓就知!

大蚊今次真係要榮獲"地獄廚神" 呢個封號!因為我煮到出!!!
話說我整呢個酒煮大蝦,煲裡面全部都係米酒,冇溝水嘅!
煮咗一陣,個煲突然起火! 距離煲面約有20cm高架!!
我呆咗
, 唔知點算! 好驚呀!!!!


即刻熄火, 好在個火慢慢變細然後冇咗......
嚇到傻呀! 如果我咁啱行咗出廚房, 咁就渣都冇啦!(touchwood!)
 

上次酒煮青口有溝水,所以冇事發生~~~
個蝦可以照食,但陣酒味實在太大! 唔係好得呀!
bluebluegir:, 點解你整到但我咁失敗嘅??
精美食譜, 謹記要加番d 水落去煲, 煲出火唔好賴我呀!

食譜改篇自:

bluebluegirl

12 則留言:

  1. 你係唔係開得太大火呀?!!! 小心d

    回覆刪除
  2. Mm&Jj : 開中火囉! 我煮乜都開中火架....以後唔敢咁樣煮法喇...

    回覆刪除
  3. 真架!!! 冇事丫麻??!!  小心, 小心! 真係唔好意思耶 , 咁災埸點呀?? 會唔會煮得太耐過熱 or 太滿酒太多  

    回覆刪除
  4. 咁真係嚇死la.下次小心d 我有一次都試過整到出火.但就唔係用酒. 媽媽話係個煲 薄喎!!我都嚇到唔佑點算.淋水又唔係.由佢又唔係....

    回覆刪除
  5. 小豬碧碧 : 而家諗起都驚! 咁你嗰次係咪熄咗火就冇事呀??

    回覆刪除
  6. 蝦可是我的最愛,可次記緊小心一點了 。

    回覆刪除
  7. 唔係呀!!我居然冇熄火. 係拎咗個鑊去洗手盤呀!! (低b死)

    回覆刪除
  8.   歷奇 : 知道知道! 謝謝慰問! 小豬碧碧 : 咁勇?咁咪好似d大廚煎牛扒咁囉???下次要鎮定d呀!

    回覆刪除
  9. 咁激呀... ...好在熄火熄得快咋 !

    回覆刪除
  10. 小白 : 原來煮飯都咁危險 …. 驚呀 ….

    回覆刪除
  11. 你d食譜做得好靚呀!!

    回覆刪除
  12. Hallelujah @YY Cake : 多謝你嘅讚賞! 我即刻好有心機再整多d食譜呀!!!

    回覆刪除