2007年7月4日 星期三

blog聚&伴手禮



唔好意思,咁耐先寫番呢篇出黎...太忙了!!!


23/6 blog聚,咁大個女第一次呀!! 仲係相約咗13位美女咁多友添呀!

地點: 紅磡都會海逸,活動: tea buffet!

睇吓d嘢食! 真係甜品特集呀! 我食咗好多!! 又可以抄吓人地嘅presentation,正!


謝謝各位出席嘅美女,亦要特別鳴謝以下幾位送出精緻伴手禮:-

(小妹只帶了兩疏蕉...失禮...
)



上圖係蠍整嘅曲奇!!!有我個名架!!好有心機呀! 好在我個名都算易寫,哈哈~~~





仲有仲有: 堯堯媽既蘋果薑果醬~4杯咋!!!我拿了一杯! 仲有IRENE CATFOOD整既曲奇~仲有KINKI既粟米朱古力~茜茜既Forever Friends 書簽!!!好多收穫呀!!!多謝!!!

9 則留言:

  1. 係咪女仔都鍾意食甜品架? 睇黎你都幾鍾意整野食咁喎.

    回覆刪除
  2. simon : 你好!!我諗好多女仔都鍾意食甜品! 我最喜歡黑朱古力呢~~~食咗心情都好d! 我鍾意整嘢食架! 不過仲喺學習嘅階段,希望可以煮多d好味嘅嘢食!  

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年7月5日 上午10:32

    真係好正,好多野食

    回覆刪除
  4. FUNPUCCA : 甜品我覺得唔錯架 !!! 不過熱盤我感覺麻麻,冇乜點食 …

    回覆刪除
  5. 抵食冇? 睇落幾得咁 wor

    回覆刪除
  6. bluebluegirl : $148 一位呀! 我覺得都ok嘅~ 但好似尖東帝苑酒店個tea buffet嘅甜品仲得喎!

    回覆刪除
  7. 哇~~~甩晒>< 我補返張完整既過你~~   我反而冇乜食到d甜品

    回覆刪除

  8. 蠍 : 嘩! 真係靚好多喎! 冇辦法,天氣太熱,又唔係即刻返屋企呢~~~
    真係超靚!!!
     

    ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 係呀~我好enjoy呢個下午呢~~~~

    回覆刪除