2007年7月15日 星期日

瑞士雞翼


瑞士汁特價,買番支玩吓先~~
呢個都係雞翼入門菜,味道真係正,大人細路都啱食~
搵咗瑞士雞翼的名稱由來(from
yahoo 知識):-
相傳是一名外地遊客到廣州太平館餐廳品嚐這種甜雞翼。當他問到一名侍應這道菜式的名稱,對方便以英文回答「Sweet Wings」,但因為言語上的誤會,遊客以為是「Swiss Wings」,因此衍生出瑞士雞翼這個名稱.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
做法:
1.雞翼用麻油、酒、胡椒粉醃30分鐘
2.煎香雞翼,放進瑞士汁浸10分鐘
3.將雞翼連同瑞士汁煮滾,約5-10分鐘即成
食譜來自: 大蚊~~

18 則留言:

  1. 雞翼呀!我至愛!  

    回覆刪除
  2. little four : 雞翼真係百搭起超方便! 唔知煮咩好嘅時候就可以整喇!!!!

    回覆刪除
  3. 其實我都唔知瑞士汁係咩黎??? 未食過未整過, 等我去supermarket睇下先

    回覆刪除
  4. 丁屎 : 瑞士汁真係幾甜架! 我諗你一定食過,不過唔知佢就係瑞士雞翼呢~因為呢個菜都算係開party嘅熱選!!

    回覆刪除
  5. 瑞士雞翼那短短的味道,好味 。

    回覆刪除
  6. 歷奇 : 是"甜甜"嗎??

    回覆刪除
  7. 其實d 雞翼唔駛醃.就咁放去煲度煮都已經好好味 雖然話係冇難度的菜色.只是用超市買回的醬汁.但都唔知點解都好味過 好多其他鋪頭??

    回覆刪除
  8. 小豬碧碧 : 佢地好專業啊! 正如佢地出嘅"出貓包包",都係超水準嘅~咁當然係經過無數研究同測試先出得街! 所以呁好味!!!

    回覆刪除
  9. 呢個雞翼我真係無食過 唔知咩味 等我都番支番黎試下先

    回覆刪除

  10. Mm&Jj : 買啦! 好平呀! 用法同支裝鹵水汁差唔多架咋!!!

    回覆刪除
  11. 瑞士雞翼超正呀,要埋d瑞士雞翼汁撈飯啦

    回覆刪除
  12. 傑他他老伯 : 咁咪甜到漏???

    回覆刪除
  13. 嘩! 好正喎

    回覆刪除
  14. bluebluegirl : 請你食隻喇~~~隨便唔好客氣!

    回覆刪除
  15. 對,原來打錯字,謝謝你的糾正 。

    回覆刪除
  16. 歷奇 : 咁啱~喺你留言嘅同時,我正在瀏覽你個blog呢~~~

    回覆刪除
  17. 瑞士汁係边度有得买啊?嗯……英文名係咩呢?呵呵 因为系度比较方便揾英文名嘅嘢~~

    回覆刪除
  18. 飞星小小 : "all purpose marinade with herbs"~個包裝係咁寫架!! marinade係滷汁咁解~我又學多個字!!

    回覆刪除