2007年7月5日 星期四

火腿雞絲意粉


 


心情十分壞,lunch時間又到,都要去買餸
返到上樓先發覺忘記買清雞湯,發脾氣走落街買,2間便利店1間雜貨鋪都冇火呀!!!



用雞粉代交替啦! OK!
情緒不穩,是但咁煮,番茄亂切,對個意粉完全冇信心,唔知自己煮緊乜,真係唔慌會好食!


食落味道又得喎! 清雞湯意粉又幾有鮮味! 之前都係整吓紅汁/白汁意粉,味道會比較濃,食多少少都會滯。呢個就好清爽,我不停加添食呀!!!
用埋Cherie.果子推介嘅雞脾肉,正呀!!!
食飯時嘅心情好起來呢……雖然食飽咗之後依然好炆,係咁發脾氣……


但係我冇發你地脾氣架! 又整咗精美食譜!



食譜來自: 自己

14 則留言:

  1. 咁好火氣, 要飲涼茶wor!

    回覆刪除
  2. 咁既mood都做出好水準既作品,真係好叻架啦!!!(咩事咁火呀??)

    回覆刪除
  3. Stweetcat : 都好喎 … 呢排真係幾熱氣 ! 但係我唔飲苦嗰 d 涼茶架 ~~ 五花茶就好好飲 !
    SukiYummy~~~~~^o^ : 自己發自己脾氣 … 無理取鬧囉 … 好在冇切親手 …

    回覆刪除
  4. 我都好LIKE食呢D唔係咁多汁既PASTA架 真係好味好多!! 不個食飯我又LIKE多汁喎 我真係一個怪人 呵呵

    回覆刪除
  5. Mm&Jj : 都唔係嘅! 唔同口味嘛! 即係好似我唔食蔥但又好鍾意食薑蔥咁囉!

    回覆刪除
  6. 最近我都唔知做咩...........日日都好好火喎!!! 哈哈哈~~~女人係咁架啦!!! 心情唔好~~~~煮野食啦!!可以化悲憤為食量呀~~~食完人都舒服晒!!!

    回覆刪除
  7. .亞嘉. : 天氣熱呀! 係火d架喇! 加上我又係燥底嘅.....化學作用黎架!!哈哈~~~

    回覆刪除
  8. 發脾氣都整得咁靚.你係咪架

    回覆刪除
  9. suki : 真係架! 不過其實都係整d簡單嘅嘢,好似火腿呀、番茄呀咁,穩陣d好! 如果連煮飯都失敗,我會全日都好down呢...

    回覆刪除
  10. aiya.... 咩事咁火呀?

    回覆刪除
  11. Lan Mui :  都係自己鑽牛角尖...又加上燥底...天氣又熱喎...(<--開始搵藉口...)...

    回覆刪除
  12. 做咩咁忟憎呀??

    回覆刪除
  13. M come? + 天氣熱? 我之前就係因為咁囉, 唔好火火火火火火火火 take it easy 姐姐鍚

    回覆刪除
  14. bluebluegirl : 天氣熱一定係主因!!!!!(賴得就賴...)你又知你大過我??! 小豬碧碧 : 多謝你關心! 問題暫時解決了一部份,今個weekend心情應該不錯!

    回覆刪除