2007年7月12日 星期四

手打烏冬?腳踏烏冬???


 

 


登登登登~~~~~開估: 主角係手打烏冬!!!
手打烏冬?其實係腳踏烏冬至真!
好多blog 友都整過,心郁郁想試,有衝動買包普通麵粉就算...
...都係唔好浪費食物喇,認認真真買包專用麵粉啦!citysuper買架,日清出品! (個樣你可以睇番下面食譜!)

製作過程比較煩複,但好好玩!由其係要用腳去踏烏冬,不過冇影相呀,我驚你地睇完食唔落飯:(
切烏冬要切得幼,因為佢會發大,切咗出黎我覺得個樣好似迴蟲>_< (成日諗埋d 核突野!)!
用o左麵鼓湯底,加埋d芝麻紫菜裝飾,靚晒!(2個包包都係十蚊店買架!)
幾煙un,幾幼滑,不過如果切得太粗, 咁就好難熟架喇!


一如我所估計,佢對個烏冬嘅反應係:"做乜唔煮即食烏冬, 要自己搓咁得閒得?"即係話我無聊囉.....
我係唔會俾佢打擊倒架!因為1kg 麵粉我只係用左200g咋!一定會再整!


又有精美食譜喇(今次比較多工序):-



食譜參考自: Olive's Garden

沒有留言:

張貼留言