2007年7月3日 星期二

炒豆角


今日比較簡單少少....因為未好番,只可以食d好清淡嘅嘢...
唔鍾意食蔬菜嘅葉...

菜心芥蘭我都只會食條"莖",要買到菜嘅選擇唔多呢~~
夏天,食豆類最正~我好鐘樓意食豆角呀!
用清雞湯去煮,好入味呢! 鍾意食爽口d,好有口感!
熱辣辣上碟,睇吓d煙! (唔好意思,已經寫到冇嘢好寫...)

11 則留言:

  1. 我 honey 又係好鍾意食豆角呢.... 要不要介口呀?? 快 d 好番!!!!

    回覆刪除
  2.  bluebluegirl : 我懶到連蒜蓉都冇落! 不過用雞湯煮都好夠味! 好番好多喇! 都冇乜點戒口呢!

    回覆刪除
  3. 你碌得岩岩好喎 咁清淡的送我LUNCH都成日食架 因為我KEEP FIT中... 呢個都係一個好好的LUNCH!! 今晚整聽日帶返工先

    回覆刪除
  4. 小心身體呀!!淡淡哋都幾好呀!!!

    回覆刪除
  5. 張相影到好靚丫...豆角好好味,我都中意吃~唔加野去炒都已經好好味~

    回覆刪除
  6. 我頗喜歡吃豆角,這個淡淡的味道就更加好呢 !病了可記緊多點休息啊 !

    回覆刪除
  7. Mm&Jj : 係呀! 佢比一般菜飽肚呢! 番蒸亦唔會變色/變質,帶飯最啱! Hallelujah YY Cake : 有心! 應該冇大礙喇!!!!

    回覆刪除
  8. 加欖菜肉碎炒都好好味ga

    回覆刪除
  9. momo : 謝謝!原來好多人鍾意食豆角呢! 歷奇 : 多謝你的關心! 得到大家的關懷,感覺好溫暖!!
    小豬碧碧 : 肉碎我識整呀! 欖菜係乜東東黎架? 邊度買??

    回覆刪除
  10. 炒豆角... 好味... 好爽口...

    回覆刪除
  11. 小肥 : 我諗我大部份豆類都喜歡呢~~好似荷蘭豆咁~都好好味呀!!!

    回覆刪除