2007年7月23日 星期一

荔枝桂花果凍


 

 
 

早幾日喺雪兒個blog度見到呢個甜品~超正啊~見好耐冇整桂花榚,所以即刻買荔枝整整佢!!
已經係第n次整桂花榚,當然冇難度! 不過太大意遲咗攪勻佢,又過咗個timing喇! 下圖就好明顯見到,個面就係荔枝,底就係桂花(因為沈晒底!),真係"一榚兩款"呀!!!



原譜係攪爛d荔枝肉架,我就係就咁切碎佢,保留口感! (真正原因係我個攪拌機壞咗仲未買番!) 咁所以你會見到一粒粒荔枝肉啦!
都幾好味呀! 又清爽~感覺幾得意!


精美食譜:-
 

食譜改篇自雪兒&貓網

33 則留言:

  1. 想問下, 糖桂花, 在那裡可買到呀 ? 用冰糖煮溶, 又可不可以?

    回覆刪除
  2. 我都想問同一個問題呀! d桂花糖o係邊度買架??  

    回覆刪除
  3. 小白 & ~ 豬妹 ~: 你睇番呢一篇啦 !   桂花糖與糖桂花 其實網友話銅鑼灣都有 ~ 喺賣上海嘢嘅地方會有架 !!! 另外, 糖 可以用 冰糖 / 片糖 都得 ~ 糖桂花 又可轉用 乾桂花 ~ 魚膠粉 又可變成 大菜 ~ 好多變化架 !!!

    回覆刪除
  4. e....原來都好容易整喎!!我買咗桂花都未做呀!!有時間整下先.

    回覆刪除
  5. Hallelujah @YY Cake : 桂花榚係好易整架! 同整啫喱差唔多~但效果 (別人評價&讚美)就好好~抵整呀!!! (我個人真係好計較...哈~)

    回覆刪除
  6. 見到就好清涼好正啦

    回覆刪除
  7. 屋企有好多荔枝 我又整下先

    回覆刪除
  8. 傑他他老伯 : 唔止清涼,仲好甘甜架!!! Mm&Jj : 唔好食咁多~因住會好火呀!!! 哈你估用龍眼肉得唔得~~~~

    回覆刪除
  9. 我覺得味道緊要個賣相, 就算靚, 但唔好味都係無人想食, 你話係唔係? 2種材料都係好香的, 真係要試下整, 睇下係咩味道先。

    回覆刪除
  10. 靚靚煮飯婆 : 味道梗係最緊要啦~不過整得靚d呢就食得開心d囉!! 兩者味道幾夾~一齊食冇咁單調呢!

    回覆刪除
  11. 多荔枝個舊膏..........好似馬諦膏呀!!!!

    回覆刪除
  12. .亞嘉. : 我都好想試吓整馬蹄嘅嘢食呀! 有咩建議??

    回覆刪除
  13. 就馬諦膏啦~~~~~~我鍾意食啊!!!

    回覆刪除
  14. 應該好fresh la 第一張相,我又係度諗你係咪放係浴室d 磚度影la .

    回覆刪除
  15. 小豬碧碧 : 我都想浴室有咁靚呀! d紙表皮石我專登買番黎影相&做手工架!!!

    回覆刪除
  16. 我諗都得 個口感應該都好好!!!

    回覆刪除
  17. Mm&Jj : 係呀 ~ 幾得意架 ! 由其係 d 荔枝肉比較大粒嘅時候 ~

    回覆刪除
  18. 我都成日想做 , 但小朋友唔喜歡食 , 每次煮食都要以小朋友為大前題.

    回覆刪除

  19. ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 佢地唔喜歡荔枝??定桂花??加d花奶會唔會好d呀? 似jelly 呀!!

    回覆刪除
  20. 原來係咁啊  thank u

    回覆刪除
  21. ~ 豬妹 ~ : 唔駛客氣! 你都試吓整啦!!

    回覆刪除
  22. 柱花糕我成日食,但加荔枝肉我就味試過,味道唔知夾唔夾呢?

    回覆刪除
  23. little four : 第一啖咬落去覺得幾得意 ~ 食食吓先感覺到夾嘅味道 ! .亞嘉. : 馬蹄 榚我鍾意食呀! (酒樓嗰d!) 不過應該幾難整??

    回覆刪除
  24. ♡貓師奶♡ : 呢排太熱冇心機整蛋糕呀! 整吓d啫喱狀嘅物價就可以解暑喇!!!

    回覆刪除
  25. 茘枝味幾新鮮wor....

    回覆刪除
  26. bluebluegirl : 荔枝真係好好味~好清甜! 不過有點兒火...我躁底~真係火上加火!!!

    回覆刪除
  27. haha~ 出嚟效果兩層真係幾好喎~ 錯有錯著嘛. 如果搞碎就會更加多荔枝味, 我都係輕輕打一陣咋, 所以仲有荔枝肉口感架.  我想問你個膠墊係邊到買架, 好靚呀.

    回覆刪除
  28. 雪兒 : 我整過荔枝mousse都係超好味架~唔知荔枝仲可以用黎整咩嘢食呢?? 個底係紙皮石黎架,我喺砵蘭街(近朗豪坊) d裝修材料鋪買架! spottlight@ megabox我睇過~d樣真係唔得! 我仲買咗其他顏色, 睇吓:-
    芝麻奶凍  (金黃色) & 桂花榚第4回  ( 紅色)



     

    回覆刪除
  29. 我又整咗喎.... 冇你咁多工夫... 我只買現成嘅果凍粉喳 ...

    回覆刪除
  30. ★★HELEN★★ : 整多d嘢~可以玩耐d嘛!哈哈~橫掂都係要洗碗!

    回覆刪除
  31. 多種書籍出售 , 有興趣請來看看 ~
    [版主回覆07/27/2008 22:27:00](Empty)

    回覆刪除