2007年7月28日 星期六

菠蘿雞塊



又整d酸酸甜甜嘅送菜!
夏天嘛, 而且生果入饌,賣相靚好多!
唔駛成日都係啡色肉、啡色汁咁囉~~~

掙扎咗好耐, 買鮮菠蘿好定罐頭菠蘿好?
鮮菠蘿梗係好味d,但我唔識削菠蘿喎!
終於喺街市見到細細粒嘅菠蘿,7蚊一個,把心一橫買o左佢!

菠蘿味道好香, 好熟呢!
亂黎幫佢削咗皮 (其實削埋好多肉添~~),仲浸埋鹽水架(其實要唔要架?)!
味道唔錯呀! 雞脾肉好滑, 佢讚好味呀!
要添飯! 哈哈!


整得好清嘅精美食譜:-
 
食譜來自: 呢度

13 則留言:

  1. 哈哈 ~ 至衰係你,仲乜整到D食譜咁鬼靚o家jet,攪到我成鬼日心思思入嚟睇~~ 係o番,差D唔記得咗呢味餸添,我母親大人以前好鍾意整嚟食呢,但自從佢搬屋之後,個街市唔順佢意,佢就整少咗好多野食喇 ,搵日我都整番碟嚟食吓先

    回覆刪除
  2. 何師奶 : 多d上黎~要多d留言呀~唔係唔知你上過黎呀~~~~ 我整咗好多精美食譜~記住日日睇呀!!! 呢個街市幾順我意~所以我買得幾開心呢! 我成日都心思思想整某樣餸~但係因為要買材料而要延誤個"開壇"日期,真係朝思暮想架! 好似 手打烏冬 我就等咗幾個星期先有機會整! 好心急架!!

    回覆刪除
  3. 整得好靚喎! 如果菠蘿可以切到同雞肉差唔多大, 會更perfect。 不如下次試下整 '菠蘿炒牛肉", 都唔錯的。

    回覆刪除
  4. 靚靚煮飯婆 : 好! 我一定會試架!!!

    回覆刪除
  5. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年7月29日 清晨7:59

    呢款係夏天至開胃餸菜

    回覆刪除
  6. 應該係要浸鹽水/唔係個口會敏感(我的經驗)

    回覆刪除
  7. 咖啡甜心 : 家陣真係熱到咩到冇胃口食呀! 小豬碧碧 : 我做啱咗喎~~~幾醒~~

    回覆刪除
  8. 哇! 你用新鮮菠蘿咁有心機開.....勁! 我係用罐菠蘿咋 係喎, 你咁細個就要餐餐煮飯仔喇??!! 你真係好啊

    回覆刪除
  9. 真係好岩SUMMER食 酸酸甜甜人都精神百倍呀

    回覆刪除
  10. bluebluegirl : 我未試過開菠蘿,所以咪試吓囉! 好味好多架! 或者你可以喺街市買d開咗嘅鮮菠蘿~咁就easy啦! 其實我唔係日日煮餸,一到放假就係咁煮~好狂熱~所以好似煮咗好多咁囉! Mm&Jj : 呢個嘅酸味唔錯架! 我都鍾意食生炒骨,但太炸喇~同埋好驚佢d橙色汁~有時仲會太酸添呀!!!

    回覆刪除
  11. 好犀利啫...........一路煮----一路影

    回覆刪除
  12. ★★HELEN★★ : 所以我次次煮到一鑊泡咁囉......

    回覆刪除