2007年7月18日 星期三

算係砵仔糕?

 
 


 
 

冇砵仔冇紅豆嘅"砵仔糕",又切成一磚磚咁,仲算唔算係砵仔糕呢???
喺屋企冇嘢做,咁就搵d嘢食黎煮吓!
乜材料都冇,樣樣都差d,是但啦,再戰砵仔糕啦!
雖然連紅豆都冇......我諗住未必成功嘛,費時連d 紅豆都浪費呢...
呢個譜好簡單喎! 不過搞個漿時完全冇信心,因為去到最尾個步驟,都冇杰嘅感覺,打定輸數呢!
博一博拎去蒸,居然又成型喎! 好開心!
冇用碗仔蒸,用咗一個大碟,諗住方便d! 同埋厚度平均d比較易熟!
就咁影相真係似一碗砵仔糕,哈哈!

仲想問吓: 食唔晒當然要擺落雪櫃啦! 但攞番出黎嘅時候硬到似舊磚,係咪一定要蒸番熱呢? 叮叮佢得唔得??
精美食譜:-(在此要鳴謝阿比比教我整呢個糕呀!)

早前的失敗紀錄:
失敗了的砵仔榚

26 則留言:

  1. 叮可能會乾哂嫁!小心! BTW 尋日整完水晶餃,用剩左D澄麵,等我得閒都整次砵仔糕先!

    回覆刪除
  2. 通常我哋買砵仔糕番屋企食, 都會叮下佢, 暖暖哋食好味d, 我想你叮叮佢試下吧。

    回覆刪除
  3. little four : 水晶餃 ? 好勁喎 ~~~ 澄麵都可以用黎整 砵仔糕 ?   靚靚煮飯婆 : 街嗰 d 就叮得 …. 但我嘅作品冇佢地咁 ” 煙 un” ,雪完變到好硬呢 !

    回覆刪除
  4. 四方形嘅砵仔糕真係未食過

    回覆刪除
  5. Jenny Wong : 下次整個心型~~哈哈~~~

    回覆刪除
  6. 我要黃色多豆砵仔糕.. 呢D係咪年糕或無餡茶果

    回覆刪除
  7. 顏色很特別,很像壽司店中的新鮮帶子 。

    回覆刪除
  8. 傑他他老伯 : 要黃d,可能要用紅糖呀! 因為我冇紅糖,所以用咗片糖呢 ~~~ 呢個其實咩榚都唔係...哈~~~~

    回覆刪除
  9. 歷奇 : 似乎大家都對個榚有好多聯想,但就冇人覺得佢似砵仔糕 !!!

    回覆刪除
  10. 但都好似軟身咗少少 我有砵仔呀.咁耐先用過一次.下次借俾你呀

    回覆刪除
  11. 小豬碧碧 : 佢唔係軟,係好"lim",所以好似唔係好成型咁! d器材呢其實唔係貴,但好阻位,又只係整一次半次~所以冇買囉! 先謝謝你!

    回覆刪除
  12. 我都整過~咁O岩屋企D碗似似地樣~XD不過都係冇豆~加左D紅豆蓉O係面~XD 不過我唔食的~男友話都幾似, 不過差D椰汁~(O個次屋企冇~)

    回覆刪除
  13. 蠍 : 紅豆蓉係罐裝的嗎???仲要落椰汁添??

    回覆刪除
  14. 係包裝, 之後自己都整過一次

    回覆刪除
  15. 蠍 : 明白! 等我又去搵吓先!!!

    回覆刪除
  16. 好得意喎! 夠心意啫!!! 有冇黑芝麻味砵仔糕呢?

    回覆刪除
  17. bluebluegirl : 咁即係變咗芝麻奶凍噃!!! 完全唔係砵仔糕呢~~~

    回覆刪除
  18. 好新潮的砵仔糕啊, 看上去也不甜, 我又想吃一口啊

    回覆刪除
  19. 尼個砵仔糕都唔錯呀!! 有創意 我鐘意 一件丫唔該~~

    回覆刪除
  20. 車厘厘 : 一口砵仔糕,heehee~~~ 確係唔太甜! 健康d呢!! 荔枝 : 請你食啦!!

    回覆刪除
  21. 我係冇紅豆先咁做咋XD

    回覆刪除
  22. 蠍 : 紅豆要浸有d煩~因為有時係心血來潮想整某d榚點...但紅豆有排浸...其實最少要浸幾耐架呢??

    回覆刪除
  23. 大蚊: 我今日都做咗砵仔糕, 有空可到myblog看看, ’有志者事竟成’, 我之前都唔知浪費咗多少材料啦!

    回覆刪除
  24. 阿比比 : 高手出招呀~~~

    回覆刪除
  25. 我都喜歡砵仔糕~~

    回覆刪除
  26. Cathy §§啡§§~~caffecaffe~~ : 你好!!我會再整架! 因為買咗砵仔!!!

    回覆刪除