2007年7月13日 星期五

薰衣草×雞蛋茄子



 
 


又一失敗之作......
個名真係好fancy,薰衣草 x 茄子好有fusion嘅味道,不過fusion出黎嘅效果就係...九唔搭八!!!


唔識講有幾差,係個味道唔夾囉! 個樣更加係超唔得(同我想像中相差太遠了...)!
難食到每人食咗一舊之後就冇再夾過...又係大蚊地獄廚神史上嘅里程碑!!!


雖然難食,都整咗精美食譜俾大家,請記住,只係for薰衣草or茄子嘅超級fans! 否則你整咗覺得唔好食的話,千其唔好返黎鬧我!




食譜改篇自呢度~

22 則留言:

  1. 個賣相我仲諗住係紫色添.用薰衣草做菜都算突破了,下次繼續努力

    回覆刪除
  2.  傑他他老伯 : 咪就係囉~對呢個菜式好有幻想...點知變咗咁~要再搵吓其他薰衣草食譜先~!!!

    回覆刪除
  3. 呢d咁標奇立異o既食譜, 小心!! 我之前整過蒜蓉蒸茄子, 好味又健康, 不如試下吖! 呢d baseic嘢安全d, 我諗您屋企人應該都會like! 另外, 我睇煮嘢食節目見過有薰衣草燉蛋, 好似好好味ka...

    回覆刪除
  4. Stweetcat : 薰衣草燉蛋又好似幾得喎!!! 有時喺d討論區會post一d食譜出黎,但又冇製成品嘅樣睇吓喎~結果中招...(好似之前個奇異果mousse都係一樣!!) 而家會成日睇blog,係各位blog友整過,有晒相嘅先整! 咁就安全好多,仲有附加煮食心得可以睇埋~正呀!!!

    回覆刪除
  5. 你都好夠試新野喎! 不過我個人因為敏感茄子所以一定唔會試啦!

    回覆刪除
  6. 呢個新菜個名又真係幾好聽喎 得閒試下新食物都幾得意

    回覆刪除
  7. 個名就就真係吸引想去試, 會唔會有 d 地方出錯呢, 繼續努力! 加油呀!!!

    回覆刪除
  8. ※※※PUCCA※※※2007年7月13日 下午1:59

    唔緊要la,不過我唔係好鍾意薰衣草o既味道

    回覆刪除
  9. 我係北海道牧場食既炒蛋同忌廉湯都加左薰衣草架,味道都ok架喎~

    回覆刪除

  10. little four : 只係貪玩 …… 今次又闖禍喇 …… 對茄子敏感好似幾少聽見,你仲有冇對其他嘢敏感呀 ???   Mm&Jj : 我都係俾佢個名吸引住去整架 ~ 仲專登去買包 薰衣草 ~~ 仲有好多,唔知點算 …   bluebluegirl : 或者用吓其他香草會好 d ,而家呢個好唔夾 !!!   FUNPUCCA : 我本來對 薰衣草 嘅香味都 ok ,而家諗起就驚 … 太難食喇 …   吳家吾居 : 薰衣草 + 忌廉湯我想像得到,應該得喎 ~~~ 炒蛋我唔會試住 ! 但清除咗 d 陰影先 ~~ 哈哈 ~ 反而有一日訓訓吓覺諗起可以用桂花炒蛋 ( 上晒腦喇 !!) ,想試吓得唔得 !!!

    回覆刪除
  11. 我開頭無睇heading, 睇極都睇唔倒係乜東東, 原來係茄子

    回覆刪除
  12. 做乜又整埋晒d古古怪怪既野呀 不過我又係對茄子敏感架喎~~~~大約食半條茄子就會黎料.........成個咀唇+四周圍都會又痕又腫!!!

    回覆刪除
  13. 薰衣草是甚麼味道的 ?

    回覆刪除
  14. Jenny Wong : 真係樣衰到爆...之前煮D餱就算失敗,都叫有個樣睇吓...今次真係超唔得! .亞嘉. : 咁你唔可以食魚香茄子啊?? 不過你信我,唔食呢個你絕對冇損失!!! 歷奇 : 人地話個味道係:-"花香,淡而清澈,略帶木頭香",但我食落口,就覺得好難食

    回覆刪除
  15. 你都好勇及創意喎!

    回覆刪除
  16. 靚靚煮飯婆 : 勇,我認架~ 創意就唔係好得,如果唔係就唔駛亂抄網上d食譜搞成咁啦......

    回覆刪除
  17. 似乎整得太淋了

    回覆刪除
  18. 小豬碧碧 : 簡直就是一團糟呢......

    回覆刪除
  19. 你好有創意呀~~要繼續諗多D FUSION美食,我唔介意做白老鼠試食GA

    回覆刪除

  20. 為食mui : 你好! 歡迎你嘅加入!!!!!我會整多d好味菜式架喇!!!

    回覆刪除
  21. 有!醫生話我對塵埃對有敏感嫁!

    回覆刪除
  22.  little four : 咁你屋企一定好乾淨喇!!! 如果有塵咁你會有咩反應???生粒粒??

    回覆刪除