2007年7月17日 星期二

椒絲腐乳炒通菜


又係focus唔到,唔好意思,平時唔容許自己放d咁唔靚嘅相出黎,但用開部相機唔喺度,冇辦法呢......


今次又係用出貓包包,但咸咗d....
通菜係比較粗嗰隻,比較難熟,我都係覺得幼身d好味d!
顏色好似偏黃??有冇咩秘訣炒通菜架???

10 則留言:

  1. 自已係屋企炒菜它好難同出面比較嫁啦! 因為出面的爐會大火好多,火力夠自然炒得D菜易熟又保持到翠綠啦!

    回覆刪除
  2. 通菜真係好難炒架 好多時都會炒得太黃 我琴日都食左通菜呀不過我食幼果隻同用蝦醬炒

    回覆刪除
  3. 我都覺得炒菜好難

    回覆刪除
  4. little four : 原來係咁 ! 咁我係咪要開大火炒架 ??? Mm&Jj : 我都覺得幼身好味 d! 粗身過份爽口喇 !! Jenny Wong : 我覺得炒豆易 d!

    回覆刪除
  5. 所以我鍾意炒黃牙白

    回覆刪除
  6. 通常炒會用深色個隻通菜, 淺色個隻, 我見d人會用來"水卓" 再淋d腐乳醬係面就食得, 不過真係要炒的話, 最重要係個火要大, 燒熱後先放菜, 先會炒得好。

    回覆刪除
  7. bluebluegirl : 黃牙白會唔會都難熟???講吓講吓我想整"奶油津白"喎!
    靚靚煮飯婆 : 收到! 明白晒!!

    回覆刪除
  8. 問過家母,她說令通菜變黃的原因甚多,例如火不夠猛,焗得太久或者煮好後擺得太耐等等......,希望可協助你吧 。

    回覆刪除
  9. 歷奇 : 嘩! 要伯母出手~我有好大面子呢~~~謝謝! 我相信是火不夠猛! 因為我未焗,未上碟佢地已經變黃了!

    回覆刪除
  10. 我都想話D 菜黃咗喎 下次加少少糖 調吓味啦

    回覆刪除