2007年7月26日 星期四

四季豆炒雞絲

 


夏天, 食豆類至爽!
唔識買欖菜, 唯有繼續炒雞絲!
用雞脾肉, 真係超滑! 正!
精美食譜:-


食譜改篇自呢度

21 則留言:

  1. 我見supermarket有一樽樽嘅欖菜賣, 又或者去"雜貨鋪", 我唸幾蚊都應該有得賣.

    回覆刪除
  2. Jenny Wong : 今個星期,我會嘗試去買 欖菜 同埋 豆鼓 !! thanks!

    回覆刪除
  3. 欖菜係黑蚊蚊用油浸住既~~~~~但我好似未見過有細細包買喎!! 同埋我覺得欖菜就咁用黎送粥都超好味!!!!

    回覆刪除
  4. .亞嘉. : 好鬼好奇 欖菜 係點樣呢 ~ 我諗我會食啩 ???!

    回覆刪除
  5. 我like喎 ~ 喱個餸~

    回覆刪除
  6. 欖菜好好味架!!

    回覆刪除
  7. 小悅 : 材料好易買~可以成日煮!! bluebluegirl : 我諗我係食過但唔知!!!一定係咁!

    回覆刪除
  8. 如果加埋欖菜又真係好味好多 更加惹味!!

    回覆刪除
  9. 嘩!! 可以出書喇  

    回覆刪除
  10. Mm&Jj : 睇黎欖菜都幾hit喎!
    chickenpig : 出本" 地獄手記 " ,你要幫我買啊!!

    回覆刪除
  11. ★★HELEN★★ : heehee~謝謝~有時我會因為掛住影梳而延誤咗食飯時間!哈~

    回覆刪除
  12. 大蚊你真係好有心機煮餸呀!! 俾心機!!

    回覆刪除
  13. 其實我都唔係好鍾意食豆角, 但係煮豆角要煮得好味, 係要煮耐少少, 等d豆入晒d味先至會好好食。

    回覆刪除
  14. 哈哈~頭先睇" 蒜香蕃茄煮鮮魷 " ,張相好似隔住個百頁窗睇你個餸咁,夠特別吓! 呢個四季豆炒得唔錯呢,個食譜仲寫得好靚添呢 咁啱今日我又係post咗四季豆菜式呢

    回覆刪除
  15. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年7月27日 清晨5:55

    賣相幾好,令人食指大動

    回覆刪除
  16. Aikawa : 我咪就係掛住煮飯唔得閒 plan 行程囉 ……   靚靚煮飯婆 : 四季豆都叫易煮 ~ 我上次煮豆角煮咗好耐呀 ~ 等到好肚餓 ! J   何師奶 : 張相係我自己設計架 ~ 係咪好有住家 feel 呢 ~~heehee~~~ 等我又去你嗰邊睇吓先 !!   咖啡甜心 : 呢個餸美貌與內涵都有架 ! 正過 d 港姐 !!!

    回覆刪除

  17. ★★HELEN★★ : 好鬼正~我正在holiday mood 之中~聽日唔駛返工! yeah!!!

    回覆刪除
  18. http://olepopo.50megs.com/2005robinguesthouse.htm 呢個係我book 左既 Paris 民宿, 你可以參考下

    回覆刪除
  19. (Empty)
    [版主回覆11/23/2008 20:54:00](Empty)

    回覆刪除