2007年7月25日 星期三

蒜香蕃茄煮鮮魷


 


 


地獄廚房!
上次買鮮魷呢魚檔姐姐幫我去晒眼同內臟~今次冇咁好彩啦, 要自己黎!



揭開個膠袋, 見到佢地d眼, 已經好驚!

叫佢陪我一齊切開條魷魚, 佢仲驚過我, 唯有自己黎!

戴埋膠手套, 整到個廚房變咗黑色......d 內臟好核突! 救命! 真係有諗過放棄!
不過最後頂硬上咁囉!
睇吓幾~地~獄~...希望你地唔好反胃!!



花盡九牛二虎之力, 終於幫佢洗咗白白,可以落鑊炒,都幾滑幾好味!

薑味重o咗少少, 下次可以減番d!

不枉我咁辛苦整呢個送, 呢個餸都算成功嘅!
整到咁地獄,都不忘影番相做精美食譜呀~~~



食譜改篇自: 糖糖私房菜

27 則留言:

  1. 下次記得叫佢幫你 去晒d魷魚內臟喇!

    回覆刪除
  2. 靚靚煮飯婆 : 有得咁樣request架咩? 係咪買游水嗰d先可以呀???

    回覆刪除
  3. 乜唔可以架咩?

    回覆刪除
  4. 你可以叫佢HELP你去架喎 

    回覆刪除
  5. 靚靚煮飯婆 & Mm&Jj : 吓???我又做咗傻仔???噢..............................................

    回覆刪除
  6. 嘩~ 我都未處理過有內臟既 魷魚 佩服a~

    回覆刪除
  7. cat : 我都係頂硬上架咋...真係好鬼驚!

    回覆刪除
  8. 劏 魷魚, 好利害

    回覆刪除
  9. 蕃茄配魷魚這個組合很新鮮,看來會很特別 。

    回覆刪除
  10. 車厘厘 : 大隻魷魚就易劏d,細隻呢就好煩~~好似劏極都唔乾淨咁呀!!! 歷奇 : 謝謝! 好多時都係見到個譜特別先煮架~~~哈哈~~都幾冒險架!

    回覆刪除
  11. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年7月26日 上午8:34

    乜野都要嘗試一下,實做得到 我都係自己劏~~~妳已經成功啦

    回覆刪除
  12. 所以我重來都唔整呢d 要劏ge野.因為我都好驚 要食叫媽媽煮好了

    回覆刪除
  13. 原來整魷魚咁麻煩....整之前要有心理準備!!

    回覆刪除
  14. 咖啡甜心 : 哈哈 ~ 你有冇整到咁地獄先 ? 我洗番個廚房都洗咗好耐呀 !!! 小豬碧碧 : 試一次就唔驚架喇 !!! 同埋其他 blog 友話可以要求佢幫你整埋 ~ 咁就快靚正 ! Stweetcat : 睇怕我有掛都唔駛煮 d 高難度海鮮 ~ 好似蟹呀咁 !!!

    回覆刪除
  15. 下次整魷魚試下出左水先再煮丫~~因為如果唔出水既話你d魷魚會愈煮愈多水~~咁成碟送就會好濕架啦!! 有時魚檔d亞姐亞哥就係烚d唔出聲既人咩都唔會幫你做!!所以就算佢有無幫你 劏你都好都叫左佢先咁就包無死啦!!!!!!必要時要加兩分惡樣~~效果更顯著

    回覆刪除

  16. .亞嘉. : 係咪煮親魷魚都要出水呢 ?? 洽幾耐呢 (10 秒 ?) ,佢縮得真係好快 ! 我又俾人烚 …. 嗚嗚 ….

    回覆刪除
  17. 我會係每次都出水架!!!!即係無論點煮都會出啊!!!! 用薑蔥拖水可以除去腥味嘛用埋你出完水個size就即係你煮好成個送個舊魷魚既size............. 至於要幾耐呢..............由佢蝦眼水個陣落魷魚到d水大滾就應該得啦!!!或者用大滾拖5-10秒都可以!!!  

    回覆刪除
  18. .亞嘉. : 咁唔知牛柏葉係咪一樣做法 ? 因為打邊爐嘅時候佢都縮得好緊要 !!

    回覆刪除
  19. 呢個煮法都幾特別呀,平時只食開菜炒魷魚或者蝦醬蒸,試下新野都好

    回覆刪除
  20. 為食mui : 個味道都幾夾架! 你下次可以試吓!

    回覆刪除
  21. 最麻煩係黑色墨汁耶

    回覆刪除
  22. 個食譜真係好有心機呀)))

    回覆刪除
  23. bluebluegirl : 謝謝你的讚賞! 有人睇我就會整架喇!! d墨汁...好難洗呀! 諗起細個時寫毛筆字都係咁...洗筆洗到成個洗手盤變黑色!!

    回覆刪除
  24. 黎緊下星期我又試下煮呢個餸先

    回覆刪除
  25. bluebluegirl : 我等你呀!!!劏唔劏魷魚呀?

    回覆刪除
  26. 蓄茄鮮魷應該不錯, 酸酸甜甜很開胃呢,  最近我又作了 菜 , 都煮了鮮魷, 希望你都賞面到來品嚐吧.

    回覆刪除
  27. Cathy §§啡§§~~caffecaffe~~ :  你好!! 歡迎你呀! 等我過黎睇吓先!

    回覆刪除