2007年7月27日 星期五

消暑冬瓜水


 

 

熱呀! 要消消暑!
冬瓜水幾好呀! 我都鍾意食冬瓜, 淡淡地幾好味道~

走去藥材舖問 "請問有冇生熟薏米賣?", 真係有喎,仲只係2 蚊咋! 好抵!
要煲2 個鐘, 係咁睇住個火, 驚會火燒廚房呀!


味道很清淡, 個譜話可以當水飲,所以冇特別調味, 我幾鍾意飲, 連d冬瓜同薏米都食埋!
佢就好抗拒, 話唔飲! "唔好味"喎~
唉, 煲d有益嘅嘢俾佢又唔飲
, 真係衰!


極簡單嘅精美食譜:-



食譜來自 珀波傳

16 則留言:

  1. 雪凍應該仲正 湯水真係好重要架 你迫下佢飲喇

    回覆刪除
  2. Mm&Jj : 結果呢一煲嘢我一個人飲晒!!!幾飽呀! 其實呢煲都唔粒算係湯~~~只係水!!!哈~~~ 可能加d肉落去會似樣d! 佢會飲啩?

    回覆刪除
  3. 點解咁淺色GE.我媽媽煲的是啡色的 我勁鍾意飲呀

    回覆刪除
  4. 等我試下你呢個方法先, 我上次係藥材舖執好晒有好多材料果 d 呀, 好鬼難食架!!

    回覆刪除
  5. 我知道點解佢唔鍾意飲啊!!!!! 我男朋友話:::::::: ((( 因為d意米煲左出黎有d"張"口........同埋有d好難形容既口感!!!!再加上佢又唔係好似水咁無味~不過又唔係湯/糖水咁咁有味 ))) 我上次又係整左d咁既野攪到我又係要一個人飲晒呀!!!所以我只不過煲清保涼/冬瓜湯比佢飲架炸!!!

    回覆刪除
  6. 丫丫丫~~~~仲有啊!!! 煲呢d冬瓜野呢~~~個舊冬瓜最好留青/唔好批皮~~~ 中醫話冬瓜皮係涼血既野~~連皮煲可以更加消暑 可以由個心到涼出黎啊!!!

    回覆刪除
  7. 近期大熱煲冬瓜

    回覆刪除
  8. ★★HELEN★★ : 你真係好holiday mood 吓喎! 小豬碧碧 : 因為我只係煲冬瓜 + 水~你飲嗰d應該加赤小豆呀咁! bluebluegirl : 呢個冇味架!~所以唔會難飲! .亞嘉. : 我好似係冇乜皮架~街市賣剩嗰舊係比較雪白架~~~~我見人地d冬瓜水都係冇皮呢~ 我男友覺得個食物有可疑就話唔好食~~~可惡!! 堯堯(from傻媽) : 因為大熱(大暑)~所以煲冬瓜大熱~你有冇煲俾小朋友飲呀?

    回覆刪除
  9. 本來都諗住煲薏米水,但d薏米生穀牛呀!想唔到薏米都會生,哎,下次買左放雪櫃先得!

    回覆刪除
  10.  Natalie : 穀牛???我聽過d米濕咗就會有! 係咪好核突架?? 我一次過煲晒d薏米,所以冇事!

    回覆刪除
  11. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年7月28日 上午8:31

    呢款涼水去濕利驅暑,十分適合夏天煲既

    回覆刪除
  12. 咖啡甜心 : 飲咗人都冇咁燥呀!!

    回覆刪除
  13. 當水飲好有益喎

    回覆刪除
  14. 傑他他老伯 : 大熱天時好解渴架 ~ 雪凍飲仲正 !

    回覆刪除
  15. 鄧貓貓^ω^澳門生活2008年10月24日 上午11:51

    要吾要放冰糖架?
    [版主回覆10/26/2008 21:12:00]我好似冇放! 原譜都冇呢!
    不過之後煲下面呢個就有用:-
    冬瓜袪濕湯

    回覆刪除